نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Research In Post-compulsory Education
انگلستان | کشور |
1359-6748 | ISSN |
1747-5112 | e-ISSN |
1996 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Research in Post-Compulsory Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2017 Citescore 0.83 - مقادیر از Scopus Research in Post-Compulsory Education یک مجله بین المللی با مرجع کامل است که تحقیقاتی را در حوزه مهم آموزش پس از اجباری منتشر می کند. در سرتاسر جهان، آگاهی فزاینده ای از اهمیت سیستم های آموزش و پرورش حرفه ای و پسا اجباری وجود دارد. اکثر کشورها با درک اهمیت آموزش پس از اجباری در ارائه افراد تحصیل کرده و ماهر به تعداد کافی در سطوح مناسب برای کمک به توسعه اقتصادی و اجتماعی، سخت تلاش می کنند تا خدمات خود را توسعه دهند. پژوهش در آموزش پس از اجباری که توسط انجمن تحقیقات در آموزش پس از اجباری بریتانیا (ARPCE) حمایت می شود، نیاز به تحقیقات و تحلیل های بین المللی بیشتر و تولید نظریه مربوطه را به منظور شناسایی نیازها و گرایش های سیاست تشخیص می دهد. به عنوان اولویت در این حوزه رو به رشد. در حالی که این مجله تحقیقات جاری را گزارش می دهد، به طور فعال توسعه بیشتر تحقیقات را برای آموزش پس از اجباری تشویق می کند. این مجله برای سیاستگذاران و محققان، شاغلان و محققین پژوهشگران در تمام حوزههای مختلف آموزش پس از اجباری، از جمله آموزش فنی/حرفهای، بزرگسالان و آموزش مداوم، آموزش اجتماعی، مدارس، آموزشهای بیشتر و عالی مطالعه ضروری است. اعضای هیئت تحریریه و هیئت مشاوران از بسیاری از کشورها به منظور در نظر گرفتن نیاز به نمایندگی گسترده و تخصص سردبیری انتخاب شده اند. خطمشی بررسی همتایان: همه مقالات تحقیقاتی در این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس معمولاً توسط دو یا سه داور ناشناس، مورد بررسی دقیق قرار گرفتهاند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.