تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Research In Post-compulsory Education



Research In Post-compulsory Education

انگلستان
کشور
1359-6748
ISSN
1747-5112
e-ISSN
1996 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Research in Post-Compulsory Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2017 Citescore 0.83 - مقادیر از Scopus   Research in Post-Compulsory Education یک مجله بین المللی با مرجع کامل است که تحقیقاتی را در حوزه مهم آموزش پس از اجباری منتشر می کند. در سرتاسر جهان، آگاهی فزاینده ای از اهمیت سیستم های آموزش و پرورش حرفه ای و پسا اجباری وجود دارد. اکثر کشورها با درک اهمیت آموزش پس از اجباری در ارائه افراد تحصیل کرده و ماهر به تعداد کافی در سطوح مناسب برای کمک به توسعه اقتصادی و اجتماعی، سخت تلاش می کنند تا خدمات خود را توسعه دهند. پژوهش در آموزش پس از اجباری که توسط انجمن تحقیقات در آموزش پس از اجباری بریتانیا (ARPCE) حمایت می شود، نیاز به تحقیقات و تحلیل های بین المللی بیشتر و تولید نظریه مربوطه را به منظور شناسایی نیازها و گرایش های سیاست تشخیص می دهد. به عنوان اولویت در این حوزه رو به رشد. در حالی که این مجله تحقیقات جاری را گزارش می دهد، به طور فعال توسعه بیشتر تحقیقات را برای آموزش پس از اجباری تشویق می کند. این مجله برای سیاستگذاران و محققان، شاغلان و محققین پژوهشگران در تمام حوزه‌های مختلف آموزش پس از اجباری، از جمله آموزش فنی/حرفه‌ای، بزرگسالان و آموزش مداوم، آموزش اجتماعی، مدارس، آموزش‌های بیشتر و عالی مطالعه ضروری است. اعضای هیئت تحریریه و هیئت مشاوران از بسیاری از کشورها به منظور در نظر گرفتن نیاز به نمایندگی گسترده و تخصص سردبیری انتخاب شده اند. خط‌مشی بررسی همتایان: همه مقالات تحقیقاتی در این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس معمولاً توسط دو یا سه داور ناشناس، مورد بررسی دقیق قرار گرفته‌اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید