نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Review Of Education Pedagogy And Cultural Studies
انگلستان | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1071-4413 | ISSN |
1556-3022 | e-ISSN |
1994 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Review of Education, Pedagogy, and Cultural Studies ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مروری بر آموزش، تربیت و مطالعات فرهنگی یک مجله بینالمللی با داوری است که متعهد به انتشار مقالات متفکرانه و انتقادی است که تلاقی آموزش و پرورش و فرهنگ را در رابطه با بحرانهای مختلف سیاسی، اجتماعی، فناوری، اکولوژیکی و اقتصادی بررسی میکند. زمان معاصر ما آموزش و پرورش و آموزش را به عنوان فرآیندهای فرهنگی (مادی/زیبایی شناختی) می بینیم که جدایی ناپذیر از نحوه تولید و مبارزه قدرت، ایدئولوژی، هویت، و ذهنیت در داخل و در سراسر سایت های مختلف در سطح جهانی است. ما به گرمی از ارسالهایی استقبال میکنیم که بررسی میکنند چگونه شیوههای آموزشی از مبارزات تاریخی خاص، شیوههای مادی، و جهتگیریهای فرهنگی متنوع پدید میآیند و شکل میدهند. مجله ما مقالات انتقادی را ترجیح می دهد که به موضوعات خاص و متون متعدد یا پدیده های فرهنگی می پردازند. مروری بر آموزش، آموزش، و مطالعات فرهنگی به وضوح بین رشته ای و هدفمندی مدنی تحقیقات منتشر شده خود می بالد. به عنوان مثال، ما به دنبال مقالاتی هستیم که با طیف وسیعی از خوانندگان علاقهمند صحبت میکنند و شکلی از مشارکت عمومی را تشکیل میدهند. ما از مشارکت کنندگان دعوت می کنیم که نه تنها برای حلقه علمی خود، بلکه برای دیگران نیز بنویسند. ما به ویژگیهای روشهای تحقیق خاص، بلاغتها، موضوعات تحلیل و آرشیو احترام میگذاریم، اما همچنین از همکارانمان میخواهیم که مأموریت آموزشی مجله را به خاطر بسپارند. این مجله (1) مقالهها و مقالات پژوهشی اصلی، (2) سرمقالهها، ( 3) سمپوزیوم جمعی، (4) بررسی مقالاتی که بحث های مهمی را درگیر می کند. ما از پیشنهادهایی برای موضوعات خاص که نوآوریهای نظری، بحثها و مشکلات شدید اجتماعی را درگیر میکنند، استقبال میکنیم. مروری بر آموزش، تعلیم و تربیت، و مطالعات فرهنگی بهویژه به مطالب ارسالی علاقهمند است که در یک یا چند مورد از سنتها، پدیدهها و زمینههای تحقیق بینرشتهای زیر درگیر هستند: سرمایهداری، ضد سرمایهداری، و پساسرمایهداری بیثباتی و آسیبپذیری پسااستعماری، استعمارزدایی، و مطالعات بومی انسانشناسی، فرهنگ، و آموزش، زیباییشناسی، هنرهای تجسمی، و مطالعات موزهای، نژاد، جنسیت، و مطالعات جنسی، آیندهشناسی، آرمانشهرها، دیستوپیاها، فناوری، فنآوری، شتابسازی و جهانسازی و بومشناسی دانشها، مطالعات جوانی و جوانگرایی نئولیبرالیسم مطالعات علمی، علمی تخیلی رسانههای جدید، رسانههای دیجیتال، فرهنگ دیجیتال ماتریالیسم تاریخی و ماتریالیسم جدید قدرت، بیوپولیتیک، سیاست نکروپولیتیک آموزش، مراقبت، و بازتولید اجتماعی کار معلم و کار معلم جنبشهای اجتماعی. K-12 و دانشگاه Struggles خطمشی بررسی همتایان: همه مقالات مروری در این مجله تحت غربالگری سرمقاله و بررسی همتایان قرار گرفتهاند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106 خوانندگان: این مجله مورد توجه مربیان، انسان شناسان، جامعه شناسان، متخصصان و دانشگاهیان در مطالعات فرهنگی است. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.