تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Review Of Education Pedagogy And Cultural Studies



Review Of Education Pedagogy And Cultural Studies

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1071-4413
ISSN
1556-3022
e-ISSN
1994 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Review of Education, Pedagogy, and Cultural Studies ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مروری بر آموزش، تربیت و مطالعات فرهنگی یک مجله بین‌المللی با داوری است که متعهد به انتشار مقالات متفکرانه و انتقادی است که تلاقی آموزش و پرورش و فرهنگ را در رابطه با بحران‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فناوری، اکولوژیکی و اقتصادی بررسی می‌کند. زمان معاصر ما آموزش و پرورش و آموزش را به عنوان فرآیندهای فرهنگی (مادی/زیبایی شناختی) می بینیم که جدایی ناپذیر از نحوه تولید و مبارزه قدرت، ایدئولوژی، هویت، و ذهنیت در داخل و در سراسر سایت های مختلف در سطح جهانی است. ما به گرمی از ارسال‌هایی استقبال می‌کنیم که بررسی می‌کنند چگونه شیوه‌های آموزشی از مبارزات تاریخی خاص، شیوه‌های مادی، و جهت‌گیری‌های فرهنگی متنوع پدید می‌آیند و شکل می‌دهند. مجله ما مقالات انتقادی را ترجیح می دهد که به موضوعات خاص و متون متعدد یا پدیده های فرهنگی می پردازند. مروری بر آموزش، آموزش، و مطالعات فرهنگی به وضوح بین رشته ای و هدفمندی مدنی تحقیقات منتشر شده خود می بالد. به عنوان مثال، ما به دنبال مقالاتی هستیم که با طیف وسیعی از خوانندگان علاقه‌مند صحبت می‌کنند و شکلی از مشارکت عمومی را تشکیل می‌دهند. ما از مشارکت کنندگان دعوت می کنیم که نه تنها برای حلقه علمی خود، بلکه برای دیگران نیز بنویسند. ما به ویژگی‌های روش‌های تحقیق خاص، بلاغت‌ها، موضوعات تحلیل و آرشیو احترام می‌گذاریم، اما همچنین از همکارانمان می‌خواهیم که مأموریت آموزشی مجله را به خاطر بسپارند. این مجله (1) مقاله‌ها و مقالات پژوهشی اصلی، (2) سرمقاله‌ها، ( 3) سمپوزیوم جمعی، (4) بررسی مقالاتی که بحث های مهمی را درگیر می کند. ما از پیشنهادهایی برای موضوعات خاص که نوآوری‌های نظری، بحث‌ها و مشکلات شدید اجتماعی را درگیر می‌کنند، استقبال می‌کنیم. مروری بر آموزش، تعلیم و تربیت، و مطالعات فرهنگی به‌ویژه به مطالب ارسالی علاقه‌مند است که در یک یا چند مورد از سنت‌ها، پدیده‌ها و زمینه‌های تحقیق بین‌رشته‌ای زیر درگیر هستند: سرمایه‌داری، ضد سرمایه‌داری، و پساسرمایه‌داری بی‌ثباتی و آسیب‌پذیری پسااستعماری، استعمارزدایی، و مطالعات بومی انسان‌شناسی، فرهنگ، و آموزش، زیبایی‌شناسی، هنرهای تجسمی، و مطالعات موزه‌ای، نژاد، جنسیت، و مطالعات جنسی، آینده‌شناسی، آرمان‌شهرها، دیستوپیاها، فناوری، فن‌آوری، شتاب‌سازی و جهان‌سازی و بوم‌شناسی دانش‌ها، مطالعات جوانی و جوان‌گرایی نئولیبرالیسم  مطالعات علمی، علمی تخیلی رسانه‌های جدید، رسانه‌های دیجیتال، فرهنگ دیجیتال  ماتریالیسم تاریخی و ماتریالیسم جدید  قدرت، بیوپولیتیک، سیاست نکروپولیتیک آموزش، مراقبت، و بازتولید اجتماعی  کار معلم و کار معلم  جنبش‌های اجتماعی. K-12 و دانشگاه Struggles  خط‌مشی بررسی همتایان: همه مقالات مروری در این مجله تحت غربالگری سرمقاله و بررسی همتایان قرار گرفته‌اند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106   خوانندگان:   این مجله مورد توجه مربیان، انسان شناسان، جامعه شناسان، متخصصان و دانشگاهیان در مطالعات فرهنگی است. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

فراخوان مقاله

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۴

اشتراک طلایی تهیه کنید


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید