نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Review Of International Business And Strategy
انگلستان | کشور |
2059-6014 | ISSN |
1758-8529 | e-ISSN |
2016 تا کنون | مدت فعالیت |
Emerald Publishing | ناشر |
www.emeraldgrouppublishing.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Review of International Business and Strategy ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Review of International Business and Strategy (که قبلاً به عنوان مجله بین المللی تجارت و مدیریت شناخته می شد) مقالات تحقیقاتی با کیفیت بالا و بررسی شده مرتبط با تجارت بین المللی و استراتژی جهانی را منتشر می کند.
این مجله از مطالعات تجربی که از روش های کمی، کیفی یا ترکیبی استفاده می کنند استقبال می کند. و مسائل را در سطوح کلان و/یا خرد بررسی می کند. علاوه بر این، این عنوان مطالعات نظری/مفهومی را در نظر می گیرد که به طور محکم در ادبیات استراتژی IB/جهانی پایه گذاری شده اند.
بررسی تجارت بینالمللی و استراتژی مشتاق ارائه تحقیقات معاصر و نوآورانه است که دیدگاههای جدید یا نظریههای موجود را به چالش میکشد و درک مسائل مربوط به تجارت بینالمللی و استراتژی جهانی را ارتقا میدهد.
موضوعات تحت پوشش مجله عبارتند از (اما محدود به موارد زیر نیست):
• بین المللی سازی شرکت ها و کارآفرینی بین المللی
• اثرات محیط بین المللی (سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نهادی) بر فعالیت های تجاری بین المللی و استراتژی های شرکت
• استراتژی های انتقال دانش و نوآوری در MNEs
• استراتژی های مکان یابی در فعالیت های تجاری بین المللی