| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Review Of Rabbinic Judaism
| هلند | کشور |
| 1568-4857 | ISSN |
| 1570-0704 | e-ISSN |
| 1998 تا کنون | مدت فعالیت |
| Brill | ناشر |
| brill.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Review of Rabbinic Judaism ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مروری بر یهودیت ربانی، اولین و تنها مجله ای که به طور خاص بر یهودیت خاخام تمرکز دارد، مقالات اصلی، مقالاتی در مورد روش و نقد، بحث های سیستماتیک (Auseinandersetzungen)، یادداشت های گاه به گاه، بررسی کتاب های طولانی، بررسی شماره های مجلات علمی، ارزیابی کتابهای درسی و مواد آموزشی و سایر رسانههای گفتمان دانشگاهی، چه علمی و چه آموزشی.
بررسی یهودیت ربانی شکاف در مطالعه یهودیت را پر می کند، شکافی که به دلیل تقسیم بندی غالب یهودیت خاخام در میان دوره های تاریخی استاندارد (باستان، قرون وسطی، مدرن) باقی مانده است که در واقع صدق نمی کنند. و با رفتار متداول یهودیت در تکه تکه ها (مثلاً فلسفه، عرفان، احکام حقوق، تاریخ نهادی). هیچ مجله ای در "مطالعات یهودی" بر مطالعه دین تمرکز نمی کند، چه رسد به مهم ترین یهودیت تمام دوران.