نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Revista Complutense De Educacion
اسپانیا | کشور |
1130-2496 | ISSN |
1988-2793 | e-ISSN |
2009 تا کنون | مدت فعالیت |
Universidad Complutense de Madrid | ناشر |
revistas.ucm.es | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Revista Complutense de Educacion ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
این فصلنامه منتشر می شود و موضوعات آموزشی جاری را از نقطه نظر چند رشته ای پوشش می دهد و شامل مطالعاتی است که به تحقیق و توسعه فناوری و ایجاد و نوآوری می پردازد. توصیفات و تحلیل هایی از وضعیت هنر از دیدگاه آموزشی ارائه می دهد که به غنی سازی دانش در آموزش کمک می کند. مقالات می توانند عبارتند از: مطالعات تجربی (کمی یا کیفی)، مطالعات نظری (تاریخی، فلسفی و غیره) یا مروری، و تجارب آموزشی نوآورانه سیستماتیک. هر یک از آنها را می توان از منظر چند رشته ای بررسی کرد. همچنین بررسی های کتابشناختی را منتشر می کند.