نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Revista Electronica Complutense De Investigacion En Educacion Musical-reciem
اسپانیا | کشور |
1698-7454 | ISSN |
1698-7454 | e-ISSN |
2004 تا کنون | مدت فعالیت |
Universidad Complutense de Madrid | ناشر |
revistas.ucm.es | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Revista Electronica Complutense de Investigacion en Educacion Musical ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Revista Electrónica Complutense de Investigación en Educación Musical (RECIEM) (ISSN-e 1698-7454) آثاری را در زمینه یادگیری و آموزش موسیقی منتشر می کند که مورد علاقه مربیان موسیقی است. علاوه بر تحقیق، پیشنهادهایی که به موضوعات معرفتشناختی و روششناختی، بررسی کتابهایی که در مورد تحقیق بحث میکنند، بررسی کنفرانسها یا سمینارهای برگزار شده که شامل تحلیل انتقادی مقالات ارائهشده و بحثهای صورت گرفته میشود، مورد استقبال قرار میگیرد. مقالات می توانند اطلاعاتی در مورد تحقیقات انجام شده در هر زمینه ای از آموزش موسیقی ارائه دهند، چه در مدرسه (نوزادان، آموزش ابتدایی، متوسطه) و چه حرفه ای (آموزش غیررسمی، کلاس های خصوصی، مدارس موسیقی)، حرفه ای (هنرستان ها، دانشگاه ها، تربیت معلم، ارکسترها، مطالعات)، جامعه (گروه های کر، گروه های موسیقی، گروه های محلی)، درمانی (موسیقی درمانی) یا تجربی (شناخت، عصب شناسی، موسیقی شناسی سیستماتیک).