تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Revista Electronica Complutense De Investigacion En Educacion Musical-reciem


اسپانیا
کشور
1698-7454
ISSN
1698-7454
e-ISSN
2004 تا کنون
مدت فعالیت
Universidad Complutense de Madrid
ناشر
revistas.ucm.es
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Revista Electronica Complutense de Investigacion en Educacion Musical ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Revista Electrónica Complutense de Investigación en Educación Musical (RECIEM) (ISSN-e 1698-7454) آثاری را در زمینه یادگیری و آموزش موسیقی منتشر می کند که مورد علاقه مربیان موسیقی است. علاوه بر تحقیق، پیشنهادهایی که به موضوعات معرفت‌شناختی و روش‌شناختی، بررسی کتاب‌هایی که در مورد تحقیق بحث می‌کنند، بررسی کنفرانس‌ها یا سمینارهای برگزار شده که شامل تحلیل انتقادی مقالات ارائه‌شده و بحث‌های صورت گرفته می‌شود، مورد استقبال قرار می‌گیرد. مقالات می توانند اطلاعاتی در مورد تحقیقات انجام شده در هر زمینه ای از آموزش موسیقی ارائه دهند، چه در مدرسه (نوزادان، آموزش ابتدایی، متوسطه) و چه حرفه ای (آموزش غیررسمی، کلاس های خصوصی، مدارس موسیقی)، حرفه ای (هنرستان ها، دانشگاه ها، تربیت معلم، ارکسترها، مطالعات)، جامعه (گروه های کر، گروه های موسیقی، گروه های محلی)، درمانی (موسیقی درمانی) یا تجربی (شناخت، عصب شناسی، موسیقی شناسی سیستماتیک).

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید