تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Revista Electronica Educare


کاستاریکا
کشور
1409-4258
ISSN
1409-4258
e-ISSN
2017 تا کنون
مدت فعالیت
Universidad Nacional, Costa Rica
ناشر
www.revistas.una.ac.cr
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه مجلات JCR ذکر نشده است و در این لیست موجود نیست. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Revista Electronica Educare ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

هدف Educare اشاعه تولیدات آکادمیک در حوزه آموزش، چه در سطح ملی و چه در سطح بین‌المللی است، و به نویسندگان اجازه می‌دهد تا یافته‌های خود و خوانندگان خود را به اشتراک بگذارند، امکان کشف آثار گسترده مرتبط با این رشته و تأثیر و ارتباط آن با سایر زمینه‌های دانش را فراهم کنند. در جست و جوی ساخت اندیشه آموزشی میان رشته ای، مجله به دنبال تأمل آکادمیک است. بحث و تحلیل دانش منتشر شده؛ ادغام دیدگاه های جدید؛ اشاره به نوآوری و ارائه کاربردهای روش شناختی موفق. Educare با آگاهی از طیف گسترده ای از عبارات در این رشته، از مفهوم سازی های نظری گرفته تا تمرین های عملی، فضایی را برای تبادل، انتشار و ترویج آموزش ارائه می دهد.

پوشش موضوعی ts آموزش در تمامی رشته ها و کاربردهای آن می باشد. مخاطبان این مجله را جامعه ملی و بین المللی محققان، دانشجویان، مشاغل تحصیلات تکمیلی و تحصیلات تکمیلی و همه افرادی که به تنوع رشته های آموزشی علاقه مند هستند تشکیل می دهند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید