نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Revista Electronica Educare
کاستاریکا | کشور |
1409-4258 | ISSN |
1409-4258 | e-ISSN |
2017 تا کنون | مدت فعالیت |
Universidad Nacional, Costa Rica | ناشر |
www.revistas.una.ac.cr | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Revista Electronica Educare ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
هدف Educare اشاعه تولیدات آکادمیک در حوزه آموزش، چه در سطح ملی و چه در سطح بینالمللی است، و به نویسندگان اجازه میدهد تا یافتههای خود و خوانندگان خود را به اشتراک بگذارند، امکان کشف آثار گسترده مرتبط با این رشته و تأثیر و ارتباط آن با سایر زمینههای دانش را فراهم کنند. در جست و جوی ساخت اندیشه آموزشی میان رشته ای، مجله به دنبال تأمل آکادمیک است. بحث و تحلیل دانش منتشر شده؛ ادغام دیدگاه های جدید؛ اشاره به نوآوری و ارائه کاربردهای روش شناختی موفق. Educare با آگاهی از طیف گسترده ای از عبارات در این رشته، از مفهوم سازی های نظری گرفته تا تمرین های عملی، فضایی را برای تبادل، انتشار و ترویج آموزش ارائه می دهد.
پوشش موضوعی ts آموزش در تمامی رشته ها و کاربردهای آن می باشد. مخاطبان این مجله را جامعه ملی و بین المللی محققان، دانشجویان، مشاغل تحصیلات تکمیلی و تحصیلات تکمیلی و همه افرادی که به تنوع رشته های آموزشی علاقه مند هستند تشکیل می دهند.