نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Revista Espanola De Educacion Comparada
اسپانیا | کشور |
1137-8654 | ISSN |
2174-5382 | e-ISSN |
2019 تا کنون | مدت فعالیت |
Universidad Nacional de Educacion a Distancia (UNED) | ناشر |
revistas.uned.es | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Revista Española de Educación Comparada، (ژورنال اسپانیایی آموزش تطبیقی، REEC)، یک نشریه ادواری بینالمللی است که مشارکتهای آن مرتباً تحت یک فرآیند بررسی دوسوکور از همتایان قرار میگیرد. به عنوان یک نشریه مشترک از Sociedad Española de Educación Comparada (انجمن اسپانیایی آموزش تطبیقی، SEEC)، و توسط la Universidad Nacional de Educación a Distancia، UNED، REEC در سال 1995 به وجود آمد که نشان دهنده تحقق یکی از اهداف علمی اولیه بیان شده در مواد 3 و 4 اساسنامه SEEC، تصویب شده در نوامبر 1994. مأموریت اعلام شده آن این بود که به عنوان سخنگو علمی برای تحقیقات و کارهای انجام شده توسط تطبیق گرایان آموزشی ادغام شده در SEEC باشد. علیرغم دامنه اصلی منشاء ملی، مجله، طبیعتاً همیشه پذیرای مشارکت همه آن دسته از مقایسهگرایان، اسپانیایی یا خارجی بوده است که مایل به انتشار نتایج تحقیقات اخیر خود هستند. هدف این نشریه کمک به توسعه حوزه علمی میان رشتهای آموزش تطبیقی، کمک به تجزیه و تحلیل دیدگاههای تطبیقی آموزش در زمینههای ملی، بینالمللی و جهانی، در همه سطوح و در همه بخشهای آموزشی است.
REEC متعهد به بررسی و پیشبرد بحث های نظری، مفهومی و روش شناختی است که در زمینه آموزش بین المللی و تطبیقی در حال وقوع است. این مجله تحلیلهای دقیقی از پدیدههای آموزشی، سیاستها و تحولاتی را منتشر میکند که از نظر نظری و عملی برای محققان، سیاستمداران و سایر متخصصانی که کارشان با این رشته مرتبط است، مرتبط است.