تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Revista Internacional De Educacion Para La Justicia Social


اسپانیا
کشور
2254-3139
ISSN
2254-3139
e-ISSN
2019 تا کنون
مدت فعالیت
Universidad Autonoma de Madrid
ناشر
revistas.uam.es
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Revista Internacional de Educacion para la Justicia Social ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

اهداف مجله عبارتند از:

- همکاری در انتشار تحقیقات آموزشی بر اساس این موضوع.
- ترویج کاربرد نتایج به دست آمده در تحقیقات به منظور دستیابی به بهبود نظام آموزشی، مدارس و کلاس های درس از نظر عدالت اجتماعی.
-تحریک توسعه تحقیقات با کیفیت بیشتر در آموزش مرتبط با این موضوع.
- همکاری در بحث در مورد تحقیقات آموزشی معاصر و عدالت اجتماعی در آموزش و پرورش.

مجله بین المللی آموزش برای عدالت اجتماعی دستنوشته منتشرنشده و اصلی مربوط به عدالت اجتماعی و مفاهیم آن را در تمام سطوح آموزشی که به زبان های اسپانیایی، پرتغالی یا انگلیسی نوشته شده است، منتشر می کند. مقالاتی که ممکن است:

-تحقیقات تجربی مبتنی بر تکنیک‌های روش‌شناختی مختلف و متمرکز بر زمینه‌های رشته‌ای متنوع (آموزش و پرورش، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی، اقتصاد، تاریخ و غیره) که همگی مرتبط با عدالت اجتماعی در آموزش و پرورش است.
-بررسی ادبیات با کیفیت بالا (به خصوص متاآنالیز).
-شرح تجارب مختلف مرتبط با عدالت اجتماعی در آموزش و پرورش.
-مقالات نظری آموزش برای تغییر اجتماعی.
-متن نقد کتاب، مقاله یا هر نوع مشارکت دیگر مرتبط با موضوعات مجله.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید