نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Revista Internacional De Educacion Para La Justicia Social
اسپانیا | کشور |
2254-3139 | ISSN |
2254-3139 | e-ISSN |
2019 تا کنون | مدت فعالیت |
Universidad Autonoma de Madrid | ناشر |
revistas.uam.es | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Revista Internacional de Educacion para la Justicia Social ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
اهداف مجله عبارتند از:
- همکاری در انتشار تحقیقات آموزشی بر اساس این موضوع.
- ترویج کاربرد نتایج به دست آمده در تحقیقات به منظور دستیابی به بهبود نظام آموزشی، مدارس و کلاس های درس از نظر عدالت اجتماعی.
-تحریک توسعه تحقیقات با کیفیت بیشتر در آموزش مرتبط با این موضوع.
- همکاری در بحث در مورد تحقیقات آموزشی معاصر و عدالت اجتماعی در آموزش و پرورش.
مجله بین المللی آموزش برای عدالت اجتماعی دستنوشته منتشرنشده و اصلی مربوط به عدالت اجتماعی و مفاهیم آن را در تمام سطوح آموزشی که به زبان های اسپانیایی، پرتغالی یا انگلیسی نوشته شده است، منتشر می کند. مقالاتی که ممکن است:
-تحقیقات تجربی مبتنی بر تکنیکهای روششناختی مختلف و متمرکز بر زمینههای رشتهای متنوع (آموزش و پرورش، روانشناسی، جامعهشناسی، اقتصاد، تاریخ و غیره) که همگی مرتبط با عدالت اجتماعی در آموزش و پرورش است.
-بررسی ادبیات با کیفیت بالا (به خصوص متاآنالیز).
-شرح تجارب مختلف مرتبط با عدالت اجتماعی در آموزش و پرورش.
-مقالات نظری آموزش برای تغییر اجتماعی.
-متن نقد کتاب، مقاله یا هر نوع مشارکت دیگر مرتبط با موضوعات مجله.