تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Rie-revista De Investigacion Educativa


اسپانیا
کشور
0212-4068
ISSN
1989-9106
e-ISSN
2012 تا کنون
مدت فعالیت
Asociacion Interuniversitaria de Investigacion en Pedagogia
ناشر
revistas.um.es
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Revista de Investigación Educativa (RIE) به دلیل مشخصات کلی خود از ماهیت بین المللی و گشودگی آن به جامعه متمایز است. RIE برای جامعه علمی و به ویژه برای هر حرفه ای از یک زمینه آموزشی با علاقه به تحقیقات آموزشی مفید است. این مجله در نظر دارد مقالات پژوهشی تجربی را منتشر کند که ترکیبی-بررسی یک موضوع، پیشنهادات روش‌شناختی و غیره را انجام می‌دهد. انتشار کار علمی در بخش‌های بعدی مورد توجه قرار گرفته و مجله برای پذیرش و انتشار مقالات با کیفیت با محوریت موضوعی آزاد خواهد بود. تحقیق آموزشی مقالاتی که روش شناسی آن را به روشی دقیق و واضح توصیف می کنند، اولویت دارند.

برای پذیرش مقاله در مجله RIE، تحقیق باید مورد علاقه عمومی و همچنین قابل تعمیم باشد. این بدان معناست که نمونه باید به دنبال بازنمایی (چه مطالعات کمی یا کیفی) یا تنوع گسترده ای از عناصر اساسی برای تعمیم آن باشد (موارد، موقعیت ها، ...)، که تجربیات و مطالعات موردی را مستثنی می کند (به جز در شرایط بسیار خارق العاده، که دلالت بر آن دارد. یک نوآوری واضح و قابل توجه - مفهومی، رویه ای و غیره).


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید