نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Rie-revista De Investigacion Educativa
اسپانیا | کشور |
0212-4068 | ISSN |
1989-9106 | e-ISSN |
2012 تا کنون | مدت فعالیت |
Asociacion Interuniversitaria de Investigacion en Pedagogia | ناشر |
revistas.um.es | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Revista de Investigacion Educativa ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Revista de Investigación Educativa (RIE) به دلیل مشخصات کلی خود از ماهیت بین المللی و گشودگی آن به جامعه متمایز است. RIE برای جامعه علمی و به ویژه برای هر حرفه ای از یک زمینه آموزشی با علاقه به تحقیقات آموزشی مفید است. این مجله در نظر دارد مقالات پژوهشی تجربی را منتشر کند که ترکیبی-بررسی یک موضوع، پیشنهادات روششناختی و غیره را انجام میدهد. انتشار کار علمی در بخشهای بعدی مورد توجه قرار گرفته و مجله برای پذیرش و انتشار مقالات با کیفیت با محوریت موضوعی آزاد خواهد بود. تحقیق آموزشی مقالاتی که روش شناسی آن را به روشی دقیق و واضح توصیف می کنند، اولویت دارند.
برای پذیرش مقاله در مجله RIE، تحقیق باید مورد علاقه عمومی و همچنین قابل تعمیم باشد. این بدان معناست که نمونه باید به دنبال بازنمایی (چه مطالعات کمی یا کیفی) یا تنوع گسترده ای از عناصر اساسی برای تعمیم آن باشد (موارد، موقعیت ها، ...)، که تجربیات و مطالعات موردی را مستثنی می کند (به جز در شرایط بسیار خارق العاده، که دلالت بر آن دارد. یک نوآوری واضح و قابل توجه - مفهومی، رویه ای و غیره).