نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Roeper Review-a Journal On Gifted Education
انگلستان | کشور |
0278-3193 | ISSN |
1940-865X | e-ISSN |
1978 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Roeper Review ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Roeper Review یک مجله بین المللی، فصلی و داوری است که مقالات علمی را منتشر می کند که به عمل، سیاست، تحقیقات کاربردی و نظریه در تمام ابعاد آموزش استعدادهای درخشان مربوط می شود. مقالات تفکر برانگیز و اغلب بین رشته ای هستند. Roeper Review با هدف افزایش رشد افراد با استعداد و بهبود جهان از طریق توجه بیشتر به استعداد، توسعه استعداد و خلاقیت با هدایت آگاهی اخلاقی انجام می شود. موضوعات متنوع عبارتند از: نظریه ها و تحلیل های فلسفی مربوط به استعداد، استعداد و خلاقیت. مسائل جنسیتی؛ مطالعات برنامه درسی؛ استراتژی های آموزشی؛ روانشناسی آموزشی؛ تحصیلات ابتدایی / ابتدایی / دوره متوسطه استعدادهای درخشان. ابعاد عاطفی، انگیزشی و عاطفی افراد با استعداد؛ آموزش افتراق؛ تربیت معلم؛ آزمایشات، اندازه گیری و ارزیابی؛ و توسعه برنامه ویژگیهای ویژه مسائل ویژه: مرور روپر به صورت دورهای موضوعات ویژه و مضمونی را در مورد موضوعات مهم در این زمینه اجرا میکند. نمونه هایی از مسائل ویژه گذشته و آینده عبارتند از: گسترش مبانی مفهومی برای آموزش تیزهوشان برنامه های ویژه برای دانش آموزان تیزهوش. مصاحبههای دبیرستانهای علوم، ریاضی و فناوری تخصصی آموزش و پرورش: هر شماره شامل یک مصاحبه جذاب با یک پیشگام یا یک رهبر فعلی در آموزش استعدادهای درخشان یا یک زمینه مرتبط است. ستون، به گفته جیم: پیشگام برجسته، جیمز جی. گالاگر ستونی کوتاه در مورد موضوعات داغ در این زمینه می نویسد. بررسی کتاب و چکیده پایان نامه: خلاصه ای از تحقیقات اخیر و نوشته های مربوط به توانایی بالا. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات علمی [تجربی، نظری، فلسفی] در این مجله تحت بررسی دقیق و کورکورانه همتایان قرار گرفته اند، بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو، در بیشتر موارد سه داور ناشناس. دو ویژگی منظم [مصاحبه با یک محقق برجسته; یک ستون مختصر توسط یک پیشگام در این زمینه] بررسی نشده است. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.