تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Roeper Review-a Journal On Gifted Education



Roeper Review-a Journal On Gifted Education

انگلستان
کشور
0278-3193
ISSN
1940-865X
e-ISSN
1978 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Roeper Review ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Roeper Review یک مجله بین المللی، فصلی و داوری است که مقالات علمی را منتشر می کند که به عمل، سیاست، تحقیقات کاربردی و نظریه در تمام ابعاد آموزش استعدادهای درخشان مربوط می شود. مقالات تفکر برانگیز و اغلب بین رشته ای هستند. Roeper Review با هدف افزایش رشد افراد با استعداد و بهبود جهان از طریق توجه بیشتر به استعداد، توسعه استعداد و خلاقیت با هدایت آگاهی اخلاقی انجام می شود. موضوعات متنوع عبارتند از: نظریه ها و تحلیل های فلسفی مربوط به استعداد، استعداد و خلاقیت. مسائل جنسیتی؛ مطالعات برنامه درسی؛ استراتژی های آموزشی؛ روانشناسی آموزشی؛ تحصیلات ابتدایی / ابتدایی / دوره متوسطه استعدادهای درخشان. ابعاد عاطفی، انگیزشی و عاطفی افراد با استعداد؛ آموزش افتراق؛ تربیت معلم؛ آزمایشات، اندازه گیری و ارزیابی؛ و توسعه برنامه ویژگی‌های ویژه مسائل ویژه: مرور روپر به صورت دوره‌ای موضوعات ویژه و مضمونی را در مورد موضوعات مهم در این زمینه اجرا می‌کند. نمونه هایی از مسائل ویژه گذشته و آینده عبارتند از: گسترش مبانی مفهومی برای آموزش تیزهوشان برنامه های ویژه برای دانش آموزان تیزهوش. مصاحبه‌های دبیرستان‌های علوم، ریاضی و فناوری تخصصی آموزش و پرورش: هر شماره شامل یک مصاحبه جذاب با یک پیشگام یا یک رهبر فعلی در آموزش استعدادهای درخشان یا یک زمینه مرتبط است. ستون، به گفته جیم: پیشگام برجسته، جیمز جی. گالاگر ستونی کوتاه در مورد موضوعات داغ در این زمینه می نویسد. بررسی کتاب و چکیده پایان نامه: خلاصه ای از تحقیقات اخیر و نوشته های مربوط به توانایی بالا. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات علمی [تجربی، نظری، فلسفی] در این مجله تحت بررسی دقیق و کورکورانه همتایان قرار گرفته اند، بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو، در بیشتر موارد سه داور ناشناس. دو ویژگی منظم [مصاحبه با یک محقق برجسته; یک ستون مختصر توسط یک پیشگام در این زمینه] بررسی نشده است. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید