نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
School Leadership & Management
انگلستان | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1363-2434 | ISSN |
1364-2626 | e-ISSN |
1996 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2017 CiteScore 0.7 - ارزشهای رهبری و مدیریت مدرسه Scopus از مقالاتی در مورد تمام جنبههای رهبری و مدیریت آموزشی استقبال میکند. به عنوان یک مجله SCOPUS بسیار معتبر و شناخته شده بین المللی، رهبری و مدیریت مدرسه اساساً به مسائل رهبری و مدیریت در کلاس های درس، مدارس و سیستم های مدرسه می پردازد. رهبری و مدیریت مدرسه بهویژه از مقالاتی استقبال میکند که به روشهای زیر به این حوزه کمک میکنند: مقالات علمی که از شواهد تجربی برای ارائه بینشهای جدید در مورد شیوههای رهبری و مدیریت استفاده میکنند. مقالههای علمی که دیدگاههای جایگزین، انتقادی، و بازمفهومشده رهبری و مدیریت مدرسه را بررسی میکنند. مقالات علمی که بررسی های جدید را در زمینه ملی یا بین المللی ارائه می کنند. مقالههای علمی که یافتههای تجربی جدیدی را گزارش میکنند که سهمی اصیل در این زمینه دارند. مقالات علمی که سهمی نظری دارند و درک ما را از موضوعات کلیدی مرتبط با رهبری، مدیریت، و رابطه مستقیم با تغییر و بهبود سازمانی گسترش داده و عمیقتر میکنند. مقالات علمی که عمدتاً بر مسائل رهبری و مدیریت تمرکز دارند، اما مخاطبان دانشگاهی، سیاستگذاری و شاغل هستند. مشارکت سیاستگذاران و شاغلین، که در آن تمرکز رهبری و مدیریت واضحی وجود دارد. مشارکتکنندگان باید توجه داشته باشند که مقالههایی که خارج از اهداف و محدوده صریح مجله قرار میگیرند، خطمشی بررسی همتایان در نظر گرفته نمیشوند: همه مقالههای پژوهشی این مجله، از جمله آنهایی که در نسخههای ویژه منتشر میشوند، تحت یک فرآیند سختگیرانه و بررسی همتایان قرار میگیرند. در ابتدا، مقالات ارسالی توسط ویراستاران مورد بررسی قرار میگیرند و در صورتی که با اهداف و محدوده مجله مطابقت داشته باشد، وارد فرآیند رسمی بررسی همتا میشود. بر اساس غربالگری اولیه ویراستاران، دو داور مستقل برای هر مقاله اختصاص داده خواهد شد. در صورت اختلاف نظر، نظرات اضافی از داور سوم و واجد شرایط درخواست خواهد شد. فرآیند داوری از بالاترین استانداردهای بینالمللی پیروی میکند و تضمین میکند که همه آثار منتشر شده از بهترین استاندارد و کیفیت برخوردار هستند. "اگر ما خواهان اصلاحات پایدار در مقیاس بزرگ هستیم، رهبری به استراتژی قرن بیست و یکم تبدیل شده است. اگر می خواهید در لبه پیشرفت های جدید در توسعه رهبری باشید، رهبری و مدیریت مدرسه مکانی است که باید به آن نگاه کنید." مایکل فولان، استاد آموزش، دانشگاه تورنتو چه می گویند مردم در مورد رهبری و مدیریت مدرسه نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.