تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

School Leadership & Management



School Leadership & Management

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1363-2434
ISSN
1364-2626
e-ISSN
1996 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

2017 CiteScore 0.7 - ارزش‌های رهبری و مدیریت مدرسه Scopus از مقالاتی در مورد تمام جنبه‌های رهبری و مدیریت آموزشی استقبال می‌کند. به عنوان یک مجله SCOPUS بسیار معتبر و شناخته شده بین المللی، رهبری و مدیریت مدرسه اساساً به مسائل رهبری و مدیریت در کلاس های درس، مدارس و سیستم های مدرسه می پردازد. رهبری و مدیریت مدرسه به‌ویژه از مقالاتی استقبال می‌کند که به روش‌های زیر به این حوزه کمک می‌کنند: مقالات علمی که از شواهد تجربی برای ارائه بینش‌های جدید در مورد شیوه‌های رهبری و مدیریت استفاده می‌کنند. مقاله‌های علمی که دیدگاه‌های جایگزین، انتقادی، و بازمفهوم‌شده رهبری و مدیریت مدرسه را بررسی می‌کنند. مقالات علمی که بررسی های جدید را در زمینه ملی یا بین المللی ارائه می کنند. مقاله‌های علمی که یافته‌های تجربی جدیدی را گزارش می‌کنند که سهمی اصیل در این زمینه دارند. مقالات علمی که سهمی نظری دارند و درک ما را از موضوعات کلیدی مرتبط با رهبری، مدیریت، و رابطه مستقیم با تغییر و بهبود سازمانی گسترش داده و عمیق‌تر می‌کنند. مقالات علمی که عمدتاً بر مسائل رهبری و مدیریت تمرکز دارند، اما مخاطبان دانشگاهی، سیاست‌گذاری و شاغل هستند. مشارکت سیاستگذاران و شاغلین، که در آن تمرکز رهبری و مدیریت واضحی وجود دارد. مشارکت‌کنندگان باید توجه داشته باشند که مقاله‌هایی که خارج از اهداف و محدوده صریح مجله قرار می‌گیرند، خط‌مشی بررسی همتایان در نظر گرفته نمی‌شوند: همه مقاله‌های پژوهشی این مجله، از جمله آن‌هایی که در نسخه‌های ویژه منتشر می‌شوند، تحت یک فرآیند سخت‌گیرانه و بررسی همتایان قرار می‌گیرند. در ابتدا، مقالات ارسالی توسط ویراستاران مورد بررسی قرار می‌گیرند و در صورتی که با اهداف و محدوده مجله مطابقت داشته باشد، وارد فرآیند رسمی بررسی همتا می‌شود. بر اساس غربالگری اولیه ویراستاران، دو داور مستقل برای هر مقاله اختصاص داده خواهد شد. در صورت اختلاف نظر، نظرات اضافی از داور سوم و واجد شرایط درخواست خواهد شد. فرآیند داوری از بالاترین استانداردهای بین‌المللی پیروی می‌کند و تضمین می‌کند که همه آثار منتشر شده از بهترین استاندارد و کیفیت برخوردار هستند. "اگر ما خواهان اصلاحات پایدار در مقیاس بزرگ هستیم، رهبری به استراتژی قرن بیست و یکم تبدیل شده است. اگر می خواهید در لبه پیشرفت های جدید در توسعه رهبری باشید، رهبری و مدیریت مدرسه مکانی است که باید به آن نگاه کنید." مایکل فولان، استاد آموزش، دانشگاه تورنتو چه می گویند مردم در مورد رهبری و مدیریت مدرسه نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید