نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Social Marketing Quarterly
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
آمریکا | کشور |
1524-5004 | ISSN |
1539-4093 | e-ISSN |
1994 تا کنون | مدت فعالیت |
SAGE | ناشر |
journals.sagepub.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
فصلنامه بازاریابی اجتماعی (SMQ) یک مجله علمی و بین المللی است که مسائل نظری، تحقیقاتی و عملی را که بازاریابان اجتماعی با آن مواجه هستند پوشش می دهد. SMQ به عنوان یکی از تنها دو مجله ای که به طور انحصاری بر روی مسائل بازاریابی اجتماعی متمرکز است، بازاریابان اجتماعی و سایر متخصصان علاقه مند به مشارکت در تئوری و عمل بازاریابی اجتماعی را هدف قرار می دهد. SMQ شامل مطالعات تحقیقاتی، مطالعات موردی، اعلامیههای کنفرانس، مقالهها، سرمقالهها، بررسی کتابها و سایر اخبار مرتبط در مورد تلاشهای بازاریابی اجتماعی در سراسر جهان است. این رویکرد جامع، آن را به منبعی ارزشمند برای پزشکان، دانشگاهیان، توسعهدهندگان برنامه، سیاستگذاران و مدیران تبدیل میکند.
SMQ کار اصلی را منتشر میکند و کاوش مشترک ایدهها و شیوهها را به منظور ایجاد پلهایی میان رشتههای مختلف بهمنظور ایجاد استراتژیها و اتحادهای تغییر نوآورانه تشویق میکند. نسخههای خطی به یک فرآیند داوری دوسوکور ارسال میشوند. بخشها شامل برنامههای کاربردی، تئوری و بررسی، ابتکارات آموزشی، بررسی کتاب، یادداشتهایی از حوزه، منابع، و نگاه به آینده است.