تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Social Work Education



Social Work Education

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0261-5479
ISSN
1470-1227
e-ISSN
1981 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

آموزش مددکاری اجتماعی مقالاتی با ماهیت انتقادی و تأملی در رابطه با تئوری و عمل مراقبت اجتماعی و آموزش مددکاری اجتماعی در همه سطوح منتشر می کند. این انجمن یک انجمن برای بحث بین المللی در مورد موضوعات مهم ارائه می دهد و فرصتی برای بیان ایده ها و پیشنهادات جدید در مورد ساختار و محتوای مراقبت اجتماعی و آموزش، آموزش و توسعه مددکاری اجتماعی فراهم می کند. این مجله امیدوار است به تقویت مهارت‌های تفکر انتقادی در جامعه دانشجویی ما کمک کند و از این رو به ویژه از مقالاتی استقبال می‌کند که چالش برانگیز هستند، سعی می‌کنند از طریق دوراهی‌های اخلاقی دشوار فکر کنند، و تنوع دیدگاه‌ها و بحث‌های سازنده را تقویت کنند. به این ترتیب، مجله کمکی حیاتی به توسعه تئوری و عمل آموزشی در رابطه با مددکاری اجتماعی و مراقبت اجتماعی می‌کند و مجموعه‌ای از استانداردها را در رابطه با ارائه کتبی ایده‌ها و تجربیات که منعکس‌کننده نیازها و الزامات هر دو است، ارتقا می‌دهد. تمرین و آموزش مهمتر از همه این است که همه مشارکت ها منعکس کننده ارزش های مددکاری اجتماعی باشند. بیانیه موضع هیئت تحریریه ترویج برابری و عملکرد ضد ظلم‌آمیز هدف این مجله بالاترین استانداردها در مطالب منتشر شده خود است. تمامی مطالب ارسال شده به مجله مشمول فرآیند ارزیابی و ارزیابی از طریق سردبیران، اعضای هیئت مدیره و گروهی از ارزیابان برگرفته از طیف وسیعی از تخصص است. ترکیب هیئت تحریریه دیدگاه های مختلفی را در بر می گیرد و جای خالی از طریق استخدام آزاد پر می شود که برابری دسترسی را ترویج می کند. علاوه بر این، ارزیابان و داورانی که طیف وسیعی از دیدگاه‌ها را برای ارزیابی مطالب ارسالی به ارمغان می‌آورند، فعالانه جستجو می‌شوند. این مجله مطالبی را منتشر خواهد کرد که منعکس کننده حوزه گسترده آموزش و آموزش مددکاری اجتماعی است. همه نوشته‌ها باید با ارزش‌های مددکاری اجتماعی مطابقت داشته باشند و مجله آگاهانه مطالبی را منتشر نخواهد کرد که از نظر محتوا یا سبک ظالمانه باشد. هیئت تحریریه بر اجرای این بیانیه نظارت خواهد داشت. هیئت تحریریه از پاسخ به این بیانیه و نظرات در مورد مطالب منتشر شده در رابطه با این بیانیه موضع استقبال می کند. بیانیه هدف انتشار یک مجله جالب، پر جنب و جوش و خواندنی با استانداردهای بالا که نشان دهنده حوزه گسترده آموزش و پرورش مددکاری اجتماعی باشد. برای دستیابی به این هدف، مجله به دنبال این است: اطمینان حاصل شود که همه مشارکت‌ها با ارزش‌های مددکاری اجتماعی سازگار هستند. انتشار مقالاتی با ماهیت انتقادی و تأملی در رابطه با تئوری و عمل مراقبت اجتماعی و آموزش مددکاری اجتماعی در همه سطوح؛ ایجاد فرصتی برای بیان ایده ها و پیشنهادات جدید در مورد ساختار و محتوای مراقبت اجتماعی و آموزش، آموزش و توسعه مددکاری اجتماعی و همچنین برای کاوش در موضوعات دشوار یا بحث برانگیز؛ کمک به توسعه تئوری و عمل آموزشی در رابطه با مددکاری اجتماعی و مراقبت اجتماعی؛ تشویق و ایجاد یک انجمن برای بحث و اختلاف نظر در مورد موضوعات مهم در مورد مراقبت اجتماعی و آموزش مددکاری اجتماعی، آموزش و توسعه کارکنان؛ و ارتقاء مجموعه ای از استانداردها در رابطه با ارائه کتبی ایده ها و تجربیات که منعکس کننده نیازها و الزامات تمرین و آموزش باشد. یکپارچگی بررسی همتایان همه مقالات تحقیقاتی در این مجله، از جمله مقالات مربوط به شماره‌های خاص، بخش‌های خاص یا مکمل‌ها، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته‌اند. این معمولاً شامل غربالگری ویرایشگر اولیه و داوری ناشناس توسط حداقل دو بازبین مستقل است. سلب مسئولیت  تیلور و فرانسیس تمام تلاش خود را می‌کنند تا از صحت همه اطلاعات («محتوا») موجود در انتشارات ما اطمینان حاصل کنند. با این حال، تیلور و فرانسیس، نمایندگان ما، و مجوز دهندگان ما هیچ گونه نمایندگی یا ضمانتی در مورد صحت، کامل بودن، یا مناسب بودن برای هر هدفی از محتوا ندارند. هر گونه نظر و دیدگاهی که در این نشریه بیان شده است، نظرات و دیدگاه های نویسندگان است و دیدگاه های تیلور و فرانسیس یا تایید آن نیست. صحت محتوا نباید به آن تکیه کرد و باید به طور مستقل با منابع اولیه اطلاعات تأیید شود. تیلور و فرانسیس مسئولیتی در قبال هیچ گونه ضرر، اقدام، ادعا، دادرسی، مطالبات، هزینه ها، هزینه ها، خسارات و سایر تعهدات به هر نحوی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم در ارتباط با یا ناشی از استفاده از محتوای. شرایط و ضوابط دسترسی و استفاده را می توان در http://www.tandfonline.com/page/terms-and-conditions یافت. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید