تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد تیر ۱۴۰۲
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Sodobna Pedagogika-journal Of Contemporary Educational Studies


اسلوونی
کشور
0038-0474
ISSN
0038-0474
e-ISSN
2015 تا کنون
مدت فعالیت
Sodobna Pedagogika
ناشر
www.sodobna-pedagogika.net
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Sodobna Pedagogika ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

پداگوژی مدرن حوزه آموزش، آموزش و زمینه های مرتبط را پوشش می دهد. او توجه ویژه ای به تحقیق و تحلیل مشکلات جاری آموزش و پرورش دارد و در آنجا دیدگاه های مختلف و رویکردهای دانشگاهی و جدلی را ترویج می کند.

آموزش مدرن تمرکز خود را فقط به بخش خاصی از آموزش محدود نمی کند. مقالاتی که او منتشر می کند به مسائل و مشکلات سیستم مدرسه، سیاست های مدرسه، سازمان و رهبری مدرسه و همچنین فرآیندهای آموزشی و وضعیت معلمان، والدین و دانش آموزان و روابط بین آنها می پردازد.

این مجله همچنین برای به اشتراک گذاشتن تجربیات کارگران آموزشی-کارکنان با پروفایل های مختلف باز است: معلمان مدارس ابتدایی و متوسطه، مدیران، مربیان، رهبران آموزشی، مشاوران و دیگران.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید