نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
South African Journal Of Childhood Education
آفریقای جنوبی | کشور |
2223-7674 | ISSN |
2223-7682 | e-ISSN |
2019 تا کنون | مدت فعالیت |
African Online Scientific Information Systems | ناشر |
sajce.co.za | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام South African Journal of Childhood Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله آموزش کودکی آفریقای جنوبی (SAJCE) یک مجله با داوری است که انجمنی را برای انتشار تحقیقات در زمینه یادگیری و رشد کودکی و مراقبت و آموزش کودکان از بدو تولد تا 12 سالگی فراهم می کند. این مجله در حوزه بین رشته ای است و به دنبال تحریک تبادل نظر در موضوعات، زمینه ها و موضوعات مختلف در آموزش دوران کودکی و مراقبت از کودکان است. ویراستاران از مقالاتی استقبال می کنند که شواهدی از تحقیقات تجربی قوی را نشان می دهد که از لحاظ نظری نیز قوی هستند.
هدف SAJCE این است که یک انجمن علمی در زمینه ای تخصصی باشد که مدت هاست در جامعه تحقیقات آموزشی آفریقای جنوبی و منطقه ای مورد غفلت قرار گرفته است. این مجله برای طیف وسیعی از ژانرها و طرح های تحقیقاتی باز است. انتخاب مطالعات شامل تحقیقات آماری در مورد یادگیری و رشد کودکان خردسال، بررسیهای مقیاس بزرگ از محیطهای یادگیری، مطالعات ارزیابی عملکرد تدریس و مدیریت مدرسه، و همچنین مطالعات قومنگاری و موردی افراد و گروههایی از کودکان یا معلمان و ارائه دهندگان مراقبت از آنها است. این مجله برای سیاست گذاران، محققان، معلمان کلاس درس، مدیران مدارس و مربیان معلمان در آموزش و مراقبت دوران کودکی مرتبط است. موارد زیر حوزه های موضوعی هستند:
-آموزش اعداد و ریاضیات و آموزش
توسعه مفاهیم علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات (STEM) کودکان-
یادگیری زبان و سواد و آموزش آن
بازی دوران کودکی و "تفکر طراحی" کودکان -
مراقبت و آموزش کودکان آسیب پذیر -
آموزش و پرورش معلم برای رشد در دبستان و دوران کودکی (ECD)