تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

South African Journal Of Childhood Education


آفریقای جنوبی
کشور
2223-7674
ISSN
2223-7682
e-ISSN
2019 تا کنون
مدت فعالیت
African Online Scientific Information Systems
ناشر
sajce.co.za
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله آموزش کودکی آفریقای جنوبی (SAJCE) یک مجله با داوری است که انجمنی را برای انتشار تحقیقات در زمینه یادگیری و رشد کودکی و مراقبت و آموزش کودکان از بدو تولد تا 12 سالگی فراهم می کند. این مجله در حوزه بین رشته ای است و به دنبال تحریک تبادل نظر در موضوعات، زمینه ها و موضوعات مختلف در آموزش دوران کودکی و مراقبت از کودکان است. ویراستاران از مقالاتی استقبال می کنند که شواهدی از تحقیقات تجربی قوی را نشان می دهد که از لحاظ نظری نیز قوی هستند.



هدف SAJCE این است که یک انجمن علمی در زمینه ای تخصصی باشد که مدت هاست در جامعه تحقیقات آموزشی آفریقای جنوبی و منطقه ای مورد غفلت قرار گرفته است. این مجله برای طیف وسیعی از ژانرها و طرح های تحقیقاتی باز است. انتخاب مطالعات شامل تحقیقات آماری در مورد یادگیری و رشد کودکان خردسال، بررسی‌های مقیاس بزرگ از محیط‌های یادگیری، مطالعات ارزیابی عملکرد تدریس و مدیریت مدرسه، و همچنین مطالعات قوم‌نگاری و موردی افراد و گروه‌هایی از کودکان یا معلمان و ارائه دهندگان مراقبت از آنها است. این مجله برای سیاست گذاران، محققان، معلمان کلاس درس، مدیران مدارس و مربیان معلمان در آموزش و مراقبت دوران کودکی مرتبط است. موارد زیر حوزه های موضوعی هستند:

-آموزش اعداد و ریاضیات و آموزش
توسعه مفاهیم علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات (STEM) کودکان-
یادگیری زبان و سواد و آموزش آن
بازی دوران کودکی و "تفکر طراحی" کودکان -
مراقبت و آموزش کودکان آسیب پذیر -
آموزش و پرورش معلم برای رشد در دبستان و دوران کودکی (ECD)


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید