تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Studies In Art Education



Studies In Art Education

انگلستان
کشور
0039-3541
ISSN
2325-8039
e-ISSN
2014 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

«مطالعات در آموزش هنر» فصلنامه‌ای است که تحقیقات کمی، کیفی، تاریخی و فلسفی در آموزش هنر شامل کاوش‌های تئوری و عملی در زمینه‌های تولید هنر، نقد هنر، زیبایی‌شناسی، تاریخ هنر، توسعه انسانی، برنامه درسی و آموزش را گزارش می‌کند. ، و ارزیابی. مطالعات همچنین گزارش هایی از تحقیقات کاربردی در زمینه های مرتبط مانند انسان شناسی، آموزش، روانشناسی، فلسفه و جامعه شناسی منتشر می کند. نسخه های خطی باید تایپ شده، دو فاصله، دارای حاشیه مناسب، شامل تقریباً 5000 کلمه و شامل چکیده ای از 75-150 کلمه باشد. نویسندگان باید دستورالعمل‌هایی را که در کتابچه راهنمای انتشارات انجمن روان‌شناسی آمریکا، ویرایش ششم (2001) آمده است، دنبال کنند. برای جزئیات ارسال به دستورالعمل های نویسنده زیر مراجعه کنید. همه دست نوشته ها از طریق بررسی کورکورانه توسط اعضای منتخب هیئت تحریریه مطالعات انجام می شود. اکثر نسخه‌های خطی حداقل یک بار بازنویسی می‌کنند. ویراستار ارشد ممکن است قبل از انتشار نسخه‌ای را ویرایش کند، اما برای تغییرات گسترده اجازه نویسنده گرفته می‌شود. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید