نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Studies In The Education Of Adults-niace
انگلستان | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0266-0830 | ISSN |
1478-9833 | e-ISSN |
1996 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Studies in the Education of Adults ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Studies in the Education of Adults یک مجله علمی با داوری است که آموزش بزرگسالان را نظریه پردازی و به طور انتقادی بررسی می کند و همچنین با بحث های بین المللی و مسائل ملی درگیر می شود. همچنین به همان اندازه بر یادگیری مادام العمر، یادگیری بزرگسالان، ماهیت برنامه درسی بزرگسالان و نقش مربی متمرکز است. این مجله از مقالاتی استقبال میکند که توسعه آموزش و یادگیری بزرگسالان را در زمینههای مختلفی از جمله محیطهای نهادی، حرفهای و اجتماعی، برای مثال کالجها، دانشگاهها، محل کار، زندانها، اتحادیههای کارگری و سازمانهای داوطلبانه و همچنین خانه، فضاهای عمومی بررسی میکنند. از طریق اوقات فراغت و فعالیت های هنری، جنبش های اجتماعی و رسانه های دیجیتال. همچنین نقش یادگیری و آموزش بزرگسالان را در عدالت اجتماعی ترویج می کند. هیئت تحریریه محققان، متخصصان و دست اندرکاران را از طیف وسیعی از علایق ایدئولوژیک، مواضع نظری و سنت های پژوهشی تشویق می کند و ما به ویژه از تحقیقات چند رشته ای استقبال می کنیم. ما اکتشاف موضوعی مناطق خاص و همچنین اکتشاف مناطق جدید برای آموزش بزرگسالان را ترویج خواهیم کرد. مقالاتی برای انتشار انتخاب میشوند که: • منطقه نظری و روششناختی روشنی برای کار مورد بحث ارائه میدهند. • نشان دادن آشنایی با ادبیات و تحقیقات آموزش بزرگسالان؛ • در صورت لزوم در سیاستگذاری شرکت کنید و نقدها را تمرین کنید. • به جای حسابهای توصیفی صرف، بر تحلیل تمرکز کنید. • نوشته را طوری تنظیم کنید که برای خوانندگان بین المللی قابل درک باشد. • از یک سبک نوشتاری در دسترس، تمرکز بر وضوح و اجتناب از اصطلاحات غیرقابل توضیح استفاده کنید. • تجربه حرفه ای و آکادمیک خوانندگان مجله را بشناسید. همه دست نوشته های ارسال شده در معرض ارزیابی اولیه توسط ویراستاران قرار می گیرند و در صورت مناسب بودن برای بررسی بیشتر، توسط داوران متخصص مستقل و ناشناس بررسی می شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد ارسال مقاله خود، لطفاً به دستورالعمل برای نویسندگان مراجعه کنید. پیشنهادهای ویژه خوانندگانی که علاقه مند به توسعه یک شماره موضوعی هستند، تشویق می شوند که طرح های کلی را برای بررسی به ویراستاران ارائه دهند. در صورت درخواست، علاقهمندان میتوانند برای دریافت دستورالعملهای کامل ویرایشگر مهمان به نالیتا جیمز و Virginie Thériault ایمیل بزنند. خطمشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس از هیئت تحریریه بینالمللی مجله، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفتهاند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.