نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Studying Teacher Education
انگلستان | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1742-5964 | ISSN |
1742-5972 | e-ISSN |
2010 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Studying Teacher Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2017 تأثیر به ازای هر انتشار 0.49 - مقادیر از Scopus Studying Teacher Education از نویسندگانی دعوت می کند که علاقه زیادی به بهبود کیفیت تدریس به طور کلی و آموزش معلمان به طور خاص دارند. هدف اصلی مجله انتشار تحقیقات و گفتگو با کیفیت بالا در خودآموزی شیوه های آموزش معلمان است. بنابراین مجله در درجه اول یک انجمن برای مربیان معلم است که در زمینه ها و برنامه های آموزش معلمان کار می کنند. حوزههای تحقیقاتی زیر مورد توجه ویژه هستند: تحقیق، طراحی و تمرین خودآموزی ماهیت پیچیده آموزش معلمان انتقال از معلم به مربی معلم پایه دانش آموزش و تدریس در مورد تدریس درک پیشرفته از فرآیندهای یادگیری برای تدریس یادگیری و توسعه حرفه ای مربیان و معلمان معلم این مجله فرصت هایی را برای معلمان و مربیان معلم ارائه می دهد تا تحقیقات تجربی و مفهومی را منتشر کنند که درک ما را از چالش های بهبود شیوه های تدریس خود و یادگیری دانش آموزان مرتبط با آن ارتقا می بخشد. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.