نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Support For Learning
آمریکا | کشور |
0268-2141 | ISSN |
1467-9604 | e-ISSN |
1986 تا کنون | مدت فعالیت |
Wiley-Blackwell | ناشر |
onlinelibrary.wiley.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Support for Learning ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مقالات این مجله به بررسی مسائل عملی و نظری پیرامون آموزش دانش آموزان با نیازهای آموزشی ویژه در مدارس عادی می پردازد. هدف حمایت از یادگیری این است که به عنوان پلی بین دانشگاهیان و متخصصان عمل کند. تمام جنبه های ارائه برنامه درسی، مدیریت کلاس درس و استفاده از خدمات پشتیبانی پوشش داده شده است. استراتژیهایی برای از بین بردن موفقیتهای ناکافی و ترویج بهترین عملکرد بهویژه مشخص میشوند. بیشتر، اما نه همه، موضوعات پشتیبانی از یادگیری، بر یک موضوع موضوعی تمرکز دارند. این مجله به طور گسترده در بریتانیا و خارج از کشور به عنوان یک راهنمای معتبر برای وضعیت فعلی سیاست و عملکرد SEN خوانده می شود.