نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Teacher Development
انگلستان | کشور |
1366-4530 | ISSN |
1747-5120 | e-ISSN |
1997 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.informaworld.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Teacher Development ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Teacher Development یک مجلات بین المللی با داوری کامل است که مقالاتی را در مورد همه جنبه های توسعه حرفه ای معلمان منتشر می کند. این مجله به عنوان یک انجمن برای توجه انتقادی و تأملی به تمرین در توسعه معلم عمل می کند و هدف آن کمک به کیفیت توسعه حرفه ای است. دیدگاه "کل حرفه ای" در مورد رشد معلمان، و کار از هر دو دیدگاه بین المللی و بین حرفه ای مورد استقبال قرار می گیرد. مقالات ممکن است به توسعه معلم در زمینه های مختلف سیاسی و حرفه ای بپردازند، و ممکن است در سبک های مختلف، مطابق با تنوع باشند. فعالیت در توسعه حرفه ای