تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Teaching Artist Journal



Teaching Artist Journal

آمریکا
کشور
1541-1796
ISSN
1541-180X
e-ISSN
2010 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

The Teaching Artist Journal یک فصلنامه چاپی و آنلاین است که به تمرین و تفکر آموزش هنرمندان و همه کسانی که در تقاطع هنر و یادگیری کار می کنند اختصاص داده شده است. TAJ توسط Routledge منتشر شده است. رسالت مجله هنرمند معلم به شرح زیر است: پیشبرد و مستندسازی هنر تدریس خلاقانه و مؤثر. برای خدمت به عنوان یک انجمن بین المللی حیاتی، ترویج پراکسیس انتقادی میان رشته ای، و ایجاد ارتباط بین هنرمندان آموزش دهنده از طریق روش ها، نظریه ها و مدل های جدید. دفاع از منافع پیچیده آموزش هنرمندان و اعضای آنها. برای به اشتراک گذاشتن بینش های هنری، آموزشی و روانی-اجتماعی با نظریه پردازان و متخصصان در حوزه های وسیع تر مطالعه. برای جشن گرفتن دستاوردها در این زمینه. حمایت از دسترسی به تجربیات هنری برای همه. بخش‌های مختلف مجله به شرح زیر است:   تدریس هنر: تحقیق، تئوری، عمل از حوزه: بازتاب و نوآوری عدالت اجتماعی و آموزش تبادل منابع هنری: بررسی کتاب‌ها، کنفرانس‌ها، توسعه حرفه‌ای، و موارد دیگر یک سال در زندگی ( سفر در طول سال با یک هنرمند معلم)     خط‌مشی بررسی همتایان: مقالات در بخش عمل، تحقیق، تئوری توسط همکارانی که در زمینه هنر تدریس یا آموزش هنر کار می‌کنند، در معرض بررسی کورکورانه و ناشناس قرار می‌گیرند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید