Teaching Artist Journal
آمریکا | کشور |
1541-1796 | ISSN |
1541-180X | e-ISSN |
2010 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Teaching Artist Journal ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
The Teaching Artist Journal یک فصلنامه چاپی و آنلاین است که به تمرین و تفکر آموزش هنرمندان و همه کسانی که در تقاطع هنر و یادگیری کار می کنند اختصاص داده شده است. TAJ توسط Routledge منتشر شده است. رسالت مجله هنرمند معلم به شرح زیر است: پیشبرد و مستندسازی هنر تدریس خلاقانه و مؤثر. برای خدمت به عنوان یک انجمن بین المللی حیاتی، ترویج پراکسیس انتقادی میان رشته ای، و ایجاد ارتباط بین هنرمندان آموزش دهنده از طریق روش ها، نظریه ها و مدل های جدید. دفاع از منافع پیچیده آموزش هنرمندان و اعضای آنها. برای به اشتراک گذاشتن بینش های هنری، آموزشی و روانی-اجتماعی با نظریه پردازان و متخصصان در حوزه های وسیع تر مطالعه. برای جشن گرفتن دستاوردها در این زمینه. حمایت از دسترسی به تجربیات هنری برای همه. بخشهای مختلف مجله به شرح زیر است: تدریس هنر: تحقیق، تئوری، عمل از حوزه: بازتاب و نوآوری عدالت اجتماعی و آموزش تبادل منابع هنری: بررسی کتابها، کنفرانسها، توسعه حرفهای، و موارد دیگر یک سال در زندگی ( سفر در طول سال با یک هنرمند معلم) خطمشی بررسی همتایان: مقالات در بخش عمل، تحقیق، تئوری توسط همکارانی که در زمینه هنر تدریس یا آموزش هنر کار میکنند، در معرض بررسی کورکورانه و ناشناس قرار میگیرند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.