نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Teaching Artist Journal
آمریکا | کشور |
1541-1796 | ISSN |
1541-180X | e-ISSN |
2010 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
The Teaching Artist Journal یک فصلنامه چاپی و آنلاین است که به تمرین و تفکر آموزش هنرمندان و همه کسانی که در تقاطع هنر و یادگیری کار می کنند اختصاص داده شده است. TAJ توسط Routledge منتشر شده است. رسالت مجله هنرمند معلم به شرح زیر است: پیشبرد و مستندسازی هنر تدریس خلاقانه و مؤثر. برای خدمت به عنوان یک انجمن بین المللی حیاتی، ترویج پراکسیس انتقادی میان رشته ای، و ایجاد ارتباط بین هنرمندان آموزش دهنده از طریق روش ها، نظریه ها و مدل های جدید. دفاع از منافع پیچیده آموزش هنرمندان و اعضای آنها. برای به اشتراک گذاشتن بینش های هنری، آموزشی و روانی-اجتماعی با نظریه پردازان و متخصصان در حوزه های وسیع تر مطالعه. برای جشن گرفتن دستاوردها در این زمینه. حمایت از دسترسی به تجربیات هنری برای همه. بخشهای مختلف مجله به شرح زیر است: تدریس هنر: تحقیق، تئوری، عمل از حوزه: بازتاب و نوآوری عدالت اجتماعی و آموزش تبادل منابع هنری: بررسی کتابها، کنفرانسها، توسعه حرفهای، و موارد دیگر یک سال در زندگی ( سفر در طول سال با یک هنرمند معلم) خطمشی بررسی همتایان: مقالات در بخش عمل، تحقیق، تئوری توسط همکارانی که در زمینه هنر تدریس یا آموزش هنر کار میکنند، در معرض بررسی کورکورانه و ناشناس قرار میگیرند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.