نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Teaching Education
انگلستان | کشور |
1047-6210 | ISSN |
1470-1286 | e-ISSN |
1987 تا 1988 و 1990 تا 1995 و 1998 و 2000 تا 2001 و 2003 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Teaching Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2019 Citescore 2.0 - values from Scopus Teaching Education یک مجله بینالمللی است که چهار بار در سال منتشر میشود. این کار اصلی و مقالات علمی را منتشر می کند که هدف آن ارتقاء درک بین المللی و بحث های سریع در مورد مسائل مربوط به آموزش حرفه ای معلمان از طریق مقالاتی است که طیف وسیعی از روش های تحقیق را درگیر می کند و به مسائل تئوری و عملی می پردازد. آموزش آموزش از کمک های مختلف از دیدگاه های انضباطی مرتبط با هر سطح آموزشی استقبال می کند. ارسال دستنوشتههای محققین آموزشی، مربیان معلم و معلمان شاغل تشویق میشود. مقالات باید پژوهشی، بینش نظری و/یا عملی نوآورانه را در ادبیات و بحث جاری مرتبط ارائه کنند. توجه به نویسندگان احتمالی: دست نوشته هایی که به اندازه کافی تصحیح نشده، بین المللی شده باشند و/یا با تحقیقات قبلی درگیر نباشند، برای بررسی ارسال نمی شوند. پیشنهادهای ویژه: آموزش و پرورش، گاه به گاه شماره های ویژه را منتشر می کند، که معمولاً یک بار در سال است. ویراستار(های) مهمان که مایل به پیشنهاد یک شماره ویژه هستند باید پیشنهادی را به [email protected] ارسال کنند. توسط ویراستاران مشترک بررسی خواهد شد و در رابطه با این که آیا شماره پیشنهادی به نگرانیهای معاصر به شیوهای نوآورانه که با اهداف مجله همسو باشد، میپردازد، قضاوت خواهد شد. پروپوزال شماره ویژه باید به شرح زیر باشد: بیان اهداف کلی و منطق مشارکت شماره ویژه در زمینه دلیل انتخاب مقالات مناسب بودن با آموزش آموزش فهرستی از داوران احتمالی سیاست بررسی همتا: همه مقالات پژوهشی در این مجله به دقت مورد بررسی قرار گرفته اند. - بررسی همتایان کور، بر اساس غربالگری اولیه ویرایشگر و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.