تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Teaching Education



Teaching Education

انگلستان
کشور
1047-6210
ISSN
1470-1286
e-ISSN
1987 تا 1988 و 1990 تا 1995 و 1998 و 2000 تا 2001 و 2003 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Teaching Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2019 Citescore 2.0 - values ​​from Scopus  Teaching Education یک مجله بین‌المللی است که چهار بار در سال منتشر می‌شود. این کار اصلی و مقالات علمی را منتشر می کند که هدف آن ارتقاء درک بین المللی و بحث های سریع در مورد مسائل مربوط به آموزش حرفه ای معلمان از طریق مقالاتی است که طیف وسیعی از روش های تحقیق را درگیر می کند و به مسائل تئوری و عملی می پردازد. آموزش آموزش از کمک های مختلف از دیدگاه های انضباطی مرتبط با هر سطح آموزشی استقبال می کند. ارسال دست‌نوشته‌های محققین آموزشی، مربیان معلم و معلمان شاغل تشویق می‌شود. مقالات باید پژوهشی، بینش نظری و/یا عملی نوآورانه را در ادبیات و بحث جاری مرتبط ارائه کنند. توجه به نویسندگان احتمالی: دست نوشته هایی که به اندازه کافی تصحیح نشده، بین المللی شده باشند و/یا با تحقیقات قبلی درگیر نباشند، برای بررسی ارسال نمی شوند. پیشنهادهای ویژه: آموزش و پرورش، گاه به گاه شماره های ویژه را منتشر می کند، که معمولاً یک بار در سال است. ویراستار(های) مهمان که مایل به پیشنهاد یک شماره ویژه هستند باید پیشنهادی را به [email protected] ارسال کنند. توسط ویراستاران مشترک بررسی خواهد شد و در رابطه با این که آیا شماره پیشنهادی به نگرانی‌های معاصر به شیوه‌ای نوآورانه که با اهداف مجله همسو باشد، می‌پردازد، قضاوت خواهد شد. پروپوزال شماره ویژه باید به شرح زیر باشد: بیان اهداف کلی و منطق مشارکت شماره ویژه در زمینه دلیل انتخاب مقالات مناسب بودن با آموزش آموزش فهرستی از داوران احتمالی سیاست بررسی همتا: همه مقالات پژوهشی در این مجله به دقت مورد بررسی قرار گرفته اند. - بررسی همتایان کور، بر اساس غربالگری اولیه ویرایشگر و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید