تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Teaching Mathematics And Its Applications


انگلستان
کشور
0268-3679
ISSN
1471-6976
e-ISSN
1982 تا کنون
مدت فعالیت
Oxford University Press
ناشر
academic.oup.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

این مجله یک انجمن برای تبادل ایده ها و تجربیاتی فراهم می کند که به بهبود آموزش و یادگیری ریاضیات برای دانش آموزان از سطح دبیرستان / دبیرستان تا سطح اول دانشگاه کمک می کند. یکی از ویژگی های بارز این مجله تاکید آن بر کاربردهای ریاضیات و مدل سازی ریاضی در زمینه آموزش ریاضیات در سراسر جهان است. خوانندگان مجله متشکل از معلمان ریاضیات، دانش آموزان، محققین و کسانی که با توسعه برنامه درسی و ارزیابی مرتبط هستند، در واقع هر کسی که نگران آموزش استفاده کنندگان از ریاضیات است.

مشارکت در مجله به دو صورت دعوت می شود. بخش A مشتمل بر مقالات تحقیقاتی مبتنی بر تحقیقات تجربی و/یا استدلال نظری است که نتیجه‌گیری‌های آن حاکی از بهبود آموزش و یادگیری ریاضیات در سطح مربوطه است. بخش B مشتمل بر مقالات مبتنی بر استدلال های علمی است که با دانش تحقیق، مانند رویکردهای نوآورانه برای آموزش با توجیه استفاده گسترده تر از آنها، تهیه شده است. این برای تشویق تا حد امکان طیف وسیعی از نویسندگان است و مجله مشتاق است مطالبی را که هم معلمان و هم دانش‌آموزان ارائه می‌کنند منتشر کند. هر دو بخش بررسی شده است.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید