نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Teaching Public Administration
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
آمریکا | کشور |
0144-7394 | ISSN |
2047-8720 | e-ISSN |
1979 تا 1980 و 1982 تا 2007 و 2009 و 2012 تا کنون | مدت فعالیت |
SAGE | ناشر |
journals.sagepub.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Teaching Public Administration ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
آموزش مدیریت عمومی (TPA) یک مجله با داوری است که سه بار در سال منتشر می شود و بر آموزش و یادگیری در مدیریت بخش دولتی و سازمان ها تمرکز دارد. TPA متعهد به انتشار مقالاتی است که تفکر انتقادی را در مورد عملکرد و فرآیند آموزش و یادگیری و همچنین مقالاتی که مدلهای نظری و مفهومی آموزش و یادگیری را بررسی میکنند، ترویج میکند. این انجمن یک انجمن بین المللی برای بحث در مورد طیف گسترده ای از مسائل مربوط به نحوه انتقال و کسب مهارت ها و دانش در بخش دولتی / سازمان های غیرانتفاعی ارائه می دهد.
ویراستاران از مقالاتی استقبال میکنند که از روشهای چند رشتهای تفکر و کار استفاده میکنند و بهویژه، ما به موضوعات/مسائل زیر علاقهمندیم:
یادگیری از تجربه و تجربه بین المللی؛
طراحی و توسعه برنامه درسی در تمام سطوح از پیش مدرک تا فوق لیسانس از جمله توسعه حرفه ای.
برنامه های دکتری حرفه ای و تدریس شده؛
تمرین بازتابی و نقش تمرین کننده بازتابی.
تولید مشترک و ساخت مشترک برنامه درسی؛
تحولات در رشته «مدیریت دولتی»؛
بررسی ادبیات و بیانیه های سیاست.