تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Teaching Public Administration


ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد.
sage
ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد)
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است.
آمریکا
کشور
0144-7394
ISSN
2047-8720
e-ISSN
1979 تا 1980 و 1982 تا 2007 و 2009 و 2012 تا کنون
مدت فعالیت
SAGE
ناشر
journals.sagepub.com
سایت مجله
Teaching Public Administration

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Teaching Public Administration ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

آموزش مدیریت عمومی (TPA) یک مجله با داوری است که سه بار در سال منتشر می شود و بر آموزش و یادگیری در مدیریت بخش دولتی و سازمان ها تمرکز دارد. TPA متعهد به انتشار مقالاتی است که تفکر انتقادی را در مورد عملکرد و فرآیند آموزش و یادگیری و همچنین مقالاتی که مدل‌های نظری و مفهومی آموزش و یادگیری را بررسی می‌کنند، ترویج می‌کند. این انجمن یک انجمن بین المللی برای بحث در مورد طیف گسترده ای از مسائل مربوط به نحوه انتقال و کسب مهارت ها و دانش در بخش دولتی / سازمان های غیرانتفاعی ارائه می دهد.
ویراستاران از مقالاتی استقبال می‌کنند که از روش‌های چند رشته‌ای تفکر و کار استفاده می‌کنند و به‌ویژه، ما به موضوعات/مسائل زیر علاقه‌مندیم:

یادگیری از تجربه و تجربه بین المللی؛
طراحی و توسعه برنامه درسی در تمام سطوح از پیش مدرک تا فوق لیسانس از جمله توسعه حرفه ای.
برنامه های دکتری حرفه ای و تدریس شده؛
تمرین بازتابی و نقش تمرین کننده بازتابی.
تولید مشترک و ساخت مشترک برنامه درسی؛
تحولات در رشته «مدیریت دولتی»؛
بررسی ادبیات و بیانیه های سیاست.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید