تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Teaching Theology And Religion



Teaching Theology And Religion

انگلستان
کشور
1368-4868
ISSN
1467-9647
e-ISSN
2009 تا کنون
مدت فعالیت
Wiley-Blackwell
ناشر
onlinelibrary.wiley.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

آموزش الهیات و دین به چهار بخش اصلی تقسیم می‌شود: ۱. مقالات مقالات اولیه از 4000 تا 7000 کلمه یا بیشتر (15 تا 25 صفحه، دو فاصله) متغیر است. این مقالات یک موضوع آموزشی خاص را مطرح می‌کنند و ارتباط آن را با کلاس‌ها یا مؤسسات مذهبی یا الهیات در سطح آموزش عالی نشان می‌دهند. مقالات ممکن است شیوه های آموزشی را توصیف کنند که به یک چالش آموزشی خاص می پردازد. اغلب مهم است که شواهدی از اشکال مختلف جمع آوری شده از کلاس درس ارائه و تجزیه و تحلیل شود. ارسال‌های قوی، موضوع را در حوزه وسیع‌تری از بورسیه‌های آموزشی قرار می‌دهد و حداقل به یکی از چهار حوزه‌ای که در بالا توضیح داده شد، توجه می‌کند. مقالات در معرض بررسی کورکورانه هستند.2. آموزش و یادگیری در عمل این بخش مقالات کوتاه تر (حدود 3000 کلمه) و سریعتر در دسترس را ارائه می دهد که به مسائل مشخص در تمرین تدریس کلاس درس می پردازد. این دست‌نوشته‌ها در معرض بررسی ویراستاری داخلی هستند و بسته به ماهیت دست‌نوشته برای بازبینی کورکورانه ارسال می‌شوند. یادداشت های آموزشی دستنوشته های موجود در این بخش، توضیحات کوتاه 400 کلمه ای از یک استراتژی آموزشی موفق است که می تواند توسط مربی دیگری بازتولید شود. مطالب ارسالی باید شامل عناوین زیر باشد: 1) زمینه (دانش آموزان، موسسه، دوره)، 2) هدف آموزشی، 3) خود استراتژی، و 4) چرایی و چگونگی موثر بودن آن. یک یادداشت آموزشی موفق به خواننده اجازه می دهد تا فراتر از زمینه و دوره محدود نویسنده برود. نظرات نویسندگان می توانند نقدهای ناخواسته کتاب های مرتبط با هر جنبه ای از آموزش و یادگیری در الهیات و دین را ارسال کنند. بررسی ها باید شامل تمام داده های انتشار باشد و حدود 800-1200 کلمه باشد. نویسندگانی که علاقه مند به بررسی کتابی هستند که قبلاً بررسی نشده است، می توانند برای ارسال نسخه نقد با ویراستاران مشترک تماس بگیرند. نقد و بررسی فناوری یادگیری که در کلاس های درس علوم دینی یا الهیات استفاده شده است نیز پذیرفته می شود.
کلید واژه ها
الهیات، دین، مذهبی، کتاب مقدس، بین مذهبی، میان رشته ای، بین المللی، بین فرهنگی، فناوری، روش ها، آموزش، آموزش، آموزش، مذهبی، عالی، ارزیابی، کتاب مقدس، الهیات، مدارس، تجزیه و تحلیل، تحقیق، بررسی، کتاب، مجله، دوره ای، مقاله، نظریه

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید