تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Technical Services Quarterly



Technical Services Quarterly

آمریکا
کشور
0731-7131
ISSN
1555-3337
e-ISSN
1984 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

فصلنامه خدمات فنی به ارائه انجمنی برای ارائه تحولات جاری و روندهای آتی در مورد عملیات فنی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی اختصاص دارد. این مجله قصد دارد خوانندگان خود را از پیشرفت‌های جاری و روندهای آتی در تحقیقات، توسعه‌ها و اجرای عملی سیستم‌ها و کاربردهای خدمات فنی سنتی و غیرسنتی و عملیات عمومی که بر آنها تأثیر می‌گذارد و حفظ می‌کند، مطلع کند. این مجله مقالات پژوهشی، نظری و اجرایی اصلی را در زمینه خدمات فنی، اتوماسیون، شبکه، تحویل اسناد، فناوری اطلاعات، آموزش کتابخانه ای و سواد اطلاعاتی، مرجع و کتابشناسی، مطالعات موردی، تحلیل هزینه، کارکنان، فضا، رفتار سازمانی و رهبری می پذیرد. ، و توسعه و مدیریت مجموعه. هر شماره همچنین شامل ستون‌های زیر است: «گزارش خدمات فنی»، ویرایش شده توسط آناستازیا گیماراس، آخرین پیشرفت‌ها در عملیات فنی کتابخانه را با گزارش‌های عمیق از افراد شرکت‌کننده در کارگاه‌ها و کنفرانس‌ها مورد بحث قرار می‌دهد. "خدمات فناوری در وب" ویرایش شده توسط ملیسا دی فینو، توصیفات و ارزیابی های کیفی را از طیف گسترده ای از منابع فنی مرتبط با کتابخانه موجود در وب ارائه می دهد. "بررسی" که توسط استیو کلی و کارولین مک کالوم ویرایش شده است، آخرین نرم افزارها و کتاب های موجود در این زمینه را تجزیه و تحلیل می کند. «خدمات فناوری پرطرفدار: تقاطع فناوری و خدمات فناوری» که توسط ادوارد کورادو ویرایش شده است، چالش‌ها و روندهای پیش روی متخصصان و متخصصان کتابخانه را در محیط جهانی که به سرعت در حال تغییر است، ارائه و تحلیل می‌کند. خط‌مشی بررسی همتایان: دست‌نوشته‌هایی که به این مجله ارسال می‌شوند، توسط داوران ناشناس مورد غربالگری سرمقاله و بررسی همتایان قرار می‌گیرند. دفتر انتشارات: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106.  نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید