تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Technology Knowledge And Learning



Technology Knowledge And Learning

آمریکا
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
2211-1662
ISSN
2211-1670
e-ISSN
2011 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

فناوری، دانش و یادگیری بر افزایش علاقه به محیط‌های یادگیری دیجیتالی تطبیقی ​​و شخصی‌شده آگاه از زمینه تأکید دارد. پیشرفت‌های سریع فناوری منجر به چالش‌های تحقیقاتی جدید با تمرکز بر یادگیری دیجیتال، گیمیفیکیشن، ارزیابی خودکار و تجزیه و تحلیل یادگیری شده است. هدف این سیستم‌های نوظهور ارائه تجربیات یادگیری از طریق محیط‌های آنلاین و همچنین دستگاه‌های تلفن همراه و متناسب با نیازهای آموزشی، ویژگی‌های شخصی و شرایط خاص هر فرد یادگیرنده یا گروهی (انبوه) از یادگیرندگان مرتبط است. چنین تجارب متنوع یادگیری در دنیای واقعی و موقعیت‌های مجازی داده‌های بزرگی را تولید می‌کند که پتانسیل غنی برای تجزیه و تحلیل هوشمند عمیق و بازخورد تطبیقی ​​و همچنین داربست‌هایی را در هر زمان که یادگیرنده به آن نیاز داشته باشد، فراهم می‌کند. از دست‌نوشته‌های جدید استقبال می‌شود که توضیح دهد چگونه این فناوری‌ها و سیستم‌های جدید تجربیات یادگیری، روش‌های ارزیابی و همچنین شیوه‌های آموزشی آینده را پیکربندی می‌کنند. Technology, Knowledge and Learning همچنین موضوعات ویژه ای با موضوع ویرایش شده توسط مهمان منتشر می کند که به حوزه نوظهور فناوری آموزشی مرتبط است. موارد ارسالی می تواند تحقیقات تجربی، کار در مطالعات پیشرفت یا گزارش های فناوری در حال ظهور باشد. تحقیقات تجربی تحقیقات کمی یا کیفی را گزارش می‌کنند که پیشرفت‌هایی را در یادگیری دیجیتال، گیمیفیکیشن، ارزیابی خودکار یا تجزیه و تحلیل یادگیری نشان می‌دهد. مطالعات در حال انجام، بینش های اولیه را در مورد پروژه های پیشرو ارائه می دهد یا پیشرفت های تحقیقات عالی را در زمینه یادگیری دیجیتال، گیمیفیکیشن، ارزیابی خودکار یا تجزیه و تحلیل یادگیری مستند می کند. گزارش‌های فناوری نوظهور، پیشرفت‌های جدید در فناوری آموزشی را با ارزیابی پتانسیل‌های پیشرو در محیط‌های یادگیری دیجیتال مرور می‌کنند. نسخه های خطی ارسال شده به فناوری، دانش و یادگیری تحت یک فرآیند بررسی کورکورانه شامل بررسی کارشناسان و ارزیابی های عمیق قرار می گیرند. بازخورد اولیه معمولاً در عرض هشت هفته ارائه می‌شود که شامل چکیده‌های دسترسی آزاد و عکس‌های فوری مروری می‌شود.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید