نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Teoria De La Educacion
اسپانیا | کشور |
1130-3743 | ISSN |
2386-5660 | e-ISSN |
2008 تا کنون | مدت فعالیت |
Universidad de Salamanca, Facultad de EducaciOn | ناشر |
revistas.usal.es | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Teoría de la Educación. Revista Interuniversitaria در سال 1986 تاسیس شد. این مجله بین المللی آکادمیک در زمینه آموزش است که مقالات پژوهشی اصلی را در دسترس باز، از دیدگاه نظری و روش شناسی آموزش منتشر می کند، با هدف ارائه دانش آموزشی به محققان و متخصصان برای بهبود، از طریق بحث و گفتگوی اثبات شده. نقد، توصیف، تبیین، درک و کاربرد اندیشه و عمل تربیتی.
این مجله متعلق به خدمات انتشارات دانشگاه سالامانکا است. این مجله دوسالانه است و هر ترم یک شماره منتشر می کند. پذیرش مقالات به طور دائم باز است و از آثار اصلی به زبان های اسپانیایی، انگلیسی یا پرتغالی استقبال می کند و پیشنهادهای استثنایی به زبان های دیگر را می پذیرد.