تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Tertiary Education And Management



Tertiary Education And Management

انگلستان
کشور
1358-3883
ISSN
1573-1936
e-ISSN
1995 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

آموزش عالی و مدیریت (TEAM) یک مجله بین‌المللی، بین‌رشته‌ای و با داوری است که از مشارکت‌های تحقیقاتی که در مورد روندها و شیوه‌های اصلی توسعه منعکس می‌کنند، مطالعه می‌کنند یا سؤال می‌کنند و به چالش‌های فعلی و آینده در آموزش عالی می‌پردازند، استقبال می‌کند. تمرکز موضوعی TEAM شامل مدیریت، حاکمیت و سازمان آموزش عالی؛ تدریس و یادگیری در آموزش عالی؛ حرفه دانشگاهی و مشاغل دانشگاهی؛ آموزش عالی و بازار کار؛ و تحقیقات نهادی در آموزش عالی. TEAM به طور مشترک توسط Springer و EAIR - انجمن آموزش عالی اروپا منتشر شده است، و در نظر گرفته شده است که به مأموریت EAIR برای ایجاد پیوند بهتری از تحقیقات، سیاست و عملکرد در آموزش عالی کمک کند. در نتیجه مقالات ارسال شده باید برای آنها نوشته شده و توسط آنها درک شود. و برای مخاطبان چندفرهنگی، چند وجهی و بین المللی، که هم از جامعه دانشگاهی بین المللی و هم از حوزه عمل در آموزش عالی تشکیل شده است، مرتبط باشد. TEAM از مقالاتی که از رویکردها، روش‌ها و دیدگاه‌های مختلف استفاده می‌کنند استقبال می‌کند، با توجه به اینکه این مقاله ارتباط تحقیق را در زمینه وسیع‌تری نشان می‌دهد، چه در سایر مؤسسات آموزش عالی، سایر تنظیمات ملی یا در عرصه بین‌المللی. گاهی اوقات، این مجله مقالاتی را منتشر می کند که در آن دیدگاه ها/تجارب شخصی یا استدلال های سیاسی برای تحریک بحث و تأمل یا به چالش کشیدن تفکر تثبیت شده در زمینه آموزش عالی مطرح می شود. چنین قطعاتی در بخش اختصاصی "تالار" مجله منتشر می شود.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید