نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Tertiary Education And Management
انگلستان | کشور |
1358-3883 | ISSN |
1573-1936 | e-ISSN |
1995 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
www.springer.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Tertiary Education and Management ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
آموزش عالی و مدیریت (TEAM) یک مجله بینالمللی، بینرشتهای و با داوری است که از مشارکتهای تحقیقاتی که در مورد روندها و شیوههای اصلی توسعه منعکس میکنند، مطالعه میکنند یا سؤال میکنند و به چالشهای فعلی و آینده در آموزش عالی میپردازند، استقبال میکند. تمرکز موضوعی TEAM شامل مدیریت، حاکمیت و سازمان آموزش عالی؛ تدریس و یادگیری در آموزش عالی؛ حرفه دانشگاهی و مشاغل دانشگاهی؛ آموزش عالی و بازار کار؛ و تحقیقات نهادی در آموزش عالی. TEAM به طور مشترک توسط Springer و EAIR - انجمن آموزش عالی اروپا منتشر شده است، و در نظر گرفته شده است که به مأموریت EAIR برای ایجاد پیوند بهتری از تحقیقات، سیاست و عملکرد در آموزش عالی کمک کند. در نتیجه مقالات ارسال شده باید برای آنها نوشته شده و توسط آنها درک شود. و برای مخاطبان چندفرهنگی، چند وجهی و بین المللی، که هم از جامعه دانشگاهی بین المللی و هم از حوزه عمل در آموزش عالی تشکیل شده است، مرتبط باشد. TEAM از مقالاتی که از رویکردها، روشها و دیدگاههای مختلف استفاده میکنند استقبال میکند، با توجه به اینکه این مقاله ارتباط تحقیق را در زمینه وسیعتری نشان میدهد، چه در سایر مؤسسات آموزش عالی، سایر تنظیمات ملی یا در عرصه بینالمللی. گاهی اوقات، این مجله مقالاتی را منتشر می کند که در آن دیدگاه ها/تجارب شخصی یا استدلال های سیاسی برای تحریک بحث و تأمل یا به چالش کشیدن تفکر تثبیت شده در زمینه آموزش عالی مطرح می شود. چنین قطعاتی در بخش اختصاصی "تالار" مجله منتشر می شود.