Thunderbird International Business Review



Thunderbird International Business Review

آمریکا
کشور
1096-4762
ISSN
1520-6874
e-ISSN
2005 تا کنون
مدت فعالیت
Wiley-Blackwell
ناشر
onlinelibrary.wiley.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

Thunderbird International Business Review یک مجله داوری است که شش بار در سال منتشر می شود و هدف آن این است که قابل اعتمادترین منبع رهبری فکری مفید و نوآورانه برای رهبران تجارت جهانی باشد. مخاطبان اصلی آن شامل مدیران بین المللی، دانشگاهیان و مدیران اجرایی در تجارت بین المللی و دولت است. جهانی شدن بازارها و کسب‌وکارها نیاز به ارتباطات فعال‌تر و تبادل نظر و تحقیقات بیشتر در میان محققان و متخصصان در سراسر جهان را به همراه دارد.
Thunderbird International Business Review توسعه ایده‌های نوآورانه و روش‌های تحقیقاتی جدید را برای درک چالش‌های پیش روی تجارت جهانی تشویق می‌کند. مقالات باید به پر کردن شکاف بین دانشگاهیان و جامعه تجاری کمک کنند. این مجله تحقیقات کاربردی را تشویق می کند که پیامدهایی را برای متخصصان تجارت بین المللی ایجاد می کند.
اولویت با مقالاتی خواهد بود که دارای روش شناسی دقیق توسعه یافته، با راه حل های روشنگر و عملی برای مسائل تجاری بین المللی هستند. از رویکردهای بین رشته ای استقبال می شود. مطالعات کشوری، مصاحبه با مدیران و دست اندرکاران بین المللی، و بررسی کتاب های فعلی تجارت جهانی نیز منتشر خواهد شد.
حوزه‌های موضوعی شامل تمام جنبه‌های تجارت جهانی، از جمله مدیریت منابع انسانی، بازاریابی، امور مالی، ارتباطات بین فرهنگی و مذاکره، و همچنین مسائل اقتصادی، سیاسی، حقوقی، تحلیل سیاست، جامعه‌شناسی، فناوری و زیست‌محیطی است.

خوانندگان
رهبران تجارت جهانی، مدیران دولتی، متخصصان تجارت بین‌الملل

کلید واژه ها
تجارت جهانی، تجارت بین‌المللی، بازاریابی جهانی، امور مالی بین‌المللی، تجارت آسیایی، ورود به بازار، مدیریت زنجیره تامین، منابع انسانی، سهام خصوصی/مالی، BRICs/بازارهای نوظهور، مدیریت بین‌المللی

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید