نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Thunderbird International Business Review
آمریکا | کشور |
1096-4762 | ISSN |
1520-6874 | e-ISSN |
2005 تا کنون | مدت فعالیت |
Wiley-Blackwell | ناشر |
onlinelibrary.wiley.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Thunderbird International Business Review یک مجله داوری است که شش بار در سال منتشر می شود و هدف آن این است که قابل اعتمادترین منبع رهبری فکری مفید و نوآورانه برای رهبران تجارت جهانی باشد. مخاطبان اصلی آن شامل مدیران بین المللی، دانشگاهیان و مدیران اجرایی در تجارت بین المللی و دولت است. جهانی شدن بازارها و کسبوکارها نیاز به ارتباطات فعالتر و تبادل نظر و تحقیقات بیشتر در میان محققان و متخصصان در سراسر جهان را به همراه دارد.
Thunderbird International Business Review توسعه ایدههای نوآورانه و روشهای تحقیقاتی جدید را برای درک چالشهای پیش روی تجارت جهانی تشویق میکند. مقالات باید به پر کردن شکاف بین دانشگاهیان و جامعه تجاری کمک کنند. این مجله تحقیقات کاربردی را تشویق می کند که پیامدهایی را برای متخصصان تجارت بین المللی ایجاد می کند.
اولویت با مقالاتی خواهد بود که دارای روش شناسی دقیق توسعه یافته، با راه حل های روشنگر و عملی برای مسائل تجاری بین المللی هستند. از رویکردهای بین رشته ای استقبال می شود. مطالعات کشوری، مصاحبه با مدیران و دست اندرکاران بین المللی، و بررسی کتاب های فعلی تجارت جهانی نیز منتشر خواهد شد.
حوزههای موضوعی شامل تمام جنبههای تجارت جهانی، از جمله مدیریت منابع انسانی، بازاریابی، امور مالی، ارتباطات بین فرهنگی و مذاکره، و همچنین مسائل اقتصادی، سیاسی، حقوقی، تحلیل سیاست، جامعهشناسی، فناوری و زیستمحیطی است.
خوانندگان
رهبران تجارت جهانی، مدیران دولتی، متخصصان تجارت بینالملل
کلید واژه ها
تجارت جهانی، تجارت بینالمللی، بازاریابی جهانی، امور مالی بینالمللی، تجارت آسیایی، ورود به بازار، مدیریت زنجیره تامین، منابع انسانی، سهام خصوصی/مالی، BRICs/بازارهای نوظهور، مدیریت بینالمللی