تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Tourism Analysis


آمریکا
کشور
1083-5423
ISSN
1943-3999
e-ISSN
2001 تا کنون
مدت فعالیت
Cognizant Communication Corporation
ناشر
cognizantcommunication.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Tourism Analysis ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

هدف تجزیه و تحلیل گردشگری، ترویج انجمنی برای پزشکان و دانشگاهیان در زمینه‌های اوقات فراغت، تفریح، گردشگری و مهمان‌نوازی (LRTH) است. این مجله به عنوان یک مجله بین رشته ای، خروجی مناسبی برای مقالات، یادداشت های تحقیقاتی و بسته های نرم افزاری کامپیوتری است که به گونه ای طراحی شده اند که برای مخاطبان حرفه ای، محققین و دانشجویان برنامه های LRTH در سراسر جهان مورد علاقه، نگرانی و ارزش کاربردی باشد. دامنه مقالات شامل مدل‌های رفتاری (کمی-کیفی)، تکنیک‌ها و روش‌های تصمیم‌گیری، مدل‌های برآورد، تحلیل تقاضا-عرضه، سیستم‌های نظارت، سیستم‌های خبره و ارزیابی عملکرد، ارزیابی جذابیت سایت و مقصد، ابزارهای تحلیلی جدید، روش‌های تحقیق و حوزه‌های مرتبط مانند روایی و پایایی، توسعه مقیاس، توسعه ابزار جمع‌آوری داده‌ها، مسائل روش‌شناختی در مطالعات بین‌ملی و بین فرهنگی و فناوری و استفاده از رایانه.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید