نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Tourism And Hospitality Management-croatia
کرواسی | کشور |
1330-7533 | ISSN |
1847-3377 | e-ISSN |
2013 تا کنون | مدت فعالیت |
University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija | ناشر |
thm.fthm.hr | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مدیریت گردشگری و هتلداری یک مجله بین المللی، چند رشته ای و با دسترسی آزاد است که هدف آن ترویج و ارتقای تحقیقات در تمام زمینه های صنعت گردشگری و هتلداری است. این مقاله مقالات بررسی شده دوسوکور را منتشر می کند و تبادل بین محققان، مربیان و مدیران گردشگری و هتلداری را تشویق می کند.
ویراستاران مدیریت گردشگری و هتلداری به شدت یکپارچگی تحقیق را ترویج می کنند و هدفشان جلوگیری از هر نوع سوء رفتار علمی مانند: جعل، جعل، سرقت ادبی، انتشار اضافی و مشکلات تألیف است. همه دست نوشته های ارسال شده با استفاده از Crossref Similarity Check (iThenticate) بررسی می شوند.
مجله مدیریت گردشگری و هتلداری متعهد به رعایت اصول اخلاقی در انتشار و کیفیت مقالات است.[...]
امروزه یکی از مجلات علمی پیشرو در زمینه مدیریت گردشگری و هتلداری در اروپای جنوب شرقی است و نقش برجسته ای در ارائه پایگاه اطلاعاتی برای بهبود تئوری و عمل گردشگری و هتلداری دارد.
این مجله با پرورش یک رویکرد علمی مبتنی بر تحقیق، مقالات اصلی را همراه با تحقیقات تجربی و مقالات نظری منتشر میکند که به توسعه مفهومی مدیریت گردشگری و مهماننوازی کمک میکند. ویراستاران به ویژه به دنبال مقالاتی در مورد روندها، چالش ها و پیشرفت های جدید و همچنین به کارگیری ایده های جدیدی هستند که احتمالاً بر صنعت گردشگری و مهمان نوازی تأثیر می گذارد. معیارهای کلی پذیرش مقالات عبارتند از: کمک به دانش علمی در زمینه مدیریت گردشگری و هتلداری، روش تحقیق معتبر علمی، بررسی ادبیات مرتبط و کیفیت زبان انگلیسی.