تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Tourism And Hospitality Management-croatia


کرواسی
کشور
1330-7533
ISSN
1847-3377
e-ISSN
2013 تا کنون
مدت فعالیت
University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija
ناشر
thm.fthm.hr
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مدیریت گردشگری و هتلداری یک مجله بین المللی، چند رشته ای و با دسترسی آزاد است که هدف آن ترویج و ارتقای تحقیقات در تمام زمینه های صنعت گردشگری و هتلداری است. این مقاله مقالات بررسی شده دوسوکور را منتشر می کند و تبادل بین محققان، مربیان و مدیران گردشگری و هتلداری را تشویق می کند.

ویراستاران مدیریت گردشگری و هتلداری به شدت یکپارچگی تحقیق را ترویج می کنند و هدفشان جلوگیری از هر نوع سوء رفتار علمی مانند: جعل، جعل، سرقت ادبی، انتشار اضافی و مشکلات تألیف است. همه دست نوشته های ارسال شده با استفاده از Crossref Similarity Check (iThenticate) بررسی می شوند.

مجله مدیریت گردشگری و هتلداری متعهد به رعایت اصول اخلاقی در انتشار و کیفیت مقالات است.[...]

امروزه یکی از مجلات علمی پیشرو در زمینه مدیریت گردشگری و هتلداری در اروپای جنوب شرقی است و نقش برجسته ای در ارائه پایگاه اطلاعاتی برای بهبود تئوری و عمل گردشگری و هتلداری دارد.

این مجله با پرورش یک رویکرد علمی مبتنی بر تحقیق، مقالات اصلی را همراه با تحقیقات تجربی و مقالات نظری منتشر می‌کند که به توسعه مفهومی مدیریت گردشگری و مهمان‌نوازی کمک می‌کند. ویراستاران به ویژه به دنبال مقالاتی در مورد روندها، چالش ها و پیشرفت های جدید و همچنین به کارگیری ایده های جدیدی هستند که احتمالاً بر صنعت گردشگری و مهمان نوازی تأثیر می گذارد. معیارهای کلی پذیرش مقالات عبارتند از: کمک به دانش علمی در زمینه مدیریت گردشگری و هتلداری، روش تحقیق معتبر علمی، بررسی ادبیات مرتبط و کیفیت زبان انگلیسی.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید