تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Tqm Journal


انگلستان
کشور
1754-2731
ISSN
1754-274X
e-ISSN
2008 تا کنون
مدت فعالیت
Emerald Publishing
ناشر
www.emeraldgrouppublishing.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه مجلات JCR ذکر نشده است و در این لیست موجود نیست. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

به طور کلی، مشارکت باید توسعه نظری و کاربرد عملی هر دو جنبه "سخت" و "نرم" TQM را پوشش دهد. تحقیقات می تواند از بخش خصوصی یا بخش های دولتی صنعت - از جمله تولید، بهداشت، آموزش، دولت محلی، سازمان های حرفه ای و سایر سازمان های خدماتی باشد.

به طور خاص، مشارکت‌کنندگان می‌توانند، از جمله، به حوزه‌های زیر بپردازند:

فلسفه TQM، از جمله استادان کیفیت؛
مسائل رهبری و مدیریت از جمله مسائل مربوط به افراد و فرآیندها؛
مسائل مشتریان داخلی و خارجی؛
اندازه گیری کیفیت؛
هزینه های کیفیت؛
پیشرفت مداوم؛
استانداردهای مدیریت ISO شامل مسائل پیاده سازی و ادغام؛
مدیریت کیفیت و سیستم های مرتبط از جمله مسائل پیاده سازی و یکپارچه سازی.
مدل های تعالی شامل مسائل اجرایی و مدیریتی؛
مدیریت و بهبود فرآیند از جمله ناب، شش سیگما، شش سیگما ناب، و مدیریت فرآیند کسب و کار.
ابزارها و تکنیک‌های مدیریت کیفیت و بهبود، از جمله، کایزن، 5S، تجزیه و تحلیل کانو، هفت ابزار کنترل کیفیت.
حل مسئله؛
مسائل استراتژیک، تاکتیکی و عملیاتی برای اجرای مدیریت کیفیت و پایداری.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید