| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Tqm Journal
| انگلستان | کشور |
| 1754-2731 | ISSN |
| 1754-274X | e-ISSN |
| 2008 تا کنون | مدت فعالیت |
| Emerald Publishing | ناشر |
| www.emeraldgrouppublishing.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام TQM Journal ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
به طور کلی، مشارکت باید توسعه نظری و کاربرد عملی هر دو جنبه "سخت" و "نرم" TQM را پوشش دهد. تحقیقات می تواند از بخش خصوصی یا بخش های دولتی صنعت - از جمله تولید، بهداشت، آموزش، دولت محلی، سازمان های حرفه ای و سایر سازمان های خدماتی باشد.
به طور خاص، مشارکتکنندگان میتوانند، از جمله، به حوزههای زیر بپردازند:
فلسفه TQM، از جمله استادان کیفیت؛
مسائل رهبری و مدیریت از جمله مسائل مربوط به افراد و فرآیندها؛
مسائل مشتریان داخلی و خارجی؛
اندازه گیری کیفیت؛
هزینه های کیفیت؛
پیشرفت مداوم؛
استانداردهای مدیریت ISO شامل مسائل پیاده سازی و ادغام؛
مدیریت کیفیت و سیستم های مرتبط از جمله مسائل پیاده سازی و یکپارچه سازی.
مدل های تعالی شامل مسائل اجرایی و مدیریتی؛
مدیریت و بهبود فرآیند از جمله ناب، شش سیگما، شش سیگما ناب، و مدیریت فرآیند کسب و کار.
ابزارها و تکنیکهای مدیریت کیفیت و بهبود، از جمله، کایزن، 5S، تجزیه و تحلیل کانو، هفت ابزار کنترل کیفیت.
حل مسئله؛
مسائل استراتژیک، تاکتیکی و عملیاتی برای اجرای مدیریت کیفیت و پایداری.