تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Trends In Neuroscience And Education


آلمان
کشور
2452-0837
ISSN
2211-9493
e-ISSN
2012 تا کنون
مدت فعالیت
Elsevier
ناشر
www.journals.elsevier.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

هدف Trends in Neuroscience and Education این است که شکاف بین افزایش درک پایه شناختی و علوم اعصاب ما از یادگیری و کاربرد این دانش در محیط های آموزشی را پر کند. این انجمن برای تحقیقات ترجمه‌ای اصلی در مورد استفاده از یافته‌های علوم اعصاب سیستم‌ها برای بهبود نتایج آموزشی، و همچنین برای بررسی تحقیقات پایه و کاربردی مرتبط با آموزش، فراهم می‌کند.

درست مانند 200 سال پیش، پزشکی چیزی بیش از آمیزه‌ای از ذره‌ای دانش، هوس‌ها و حقه‌بازی‌های ساده بدون پایه‌ای اساسی در درک علمی از بدن بود، و درست مانند هرمان فون هلمهولتز، ارنست، در اواسط قرن نوزدهم. ویلهلم فون بروکه، امیل دو بوآ ریموند و چند نفر دیگر دور هم جمع شدند و طرحی را برای اینکه پزشکی باید باشد (یعنی علوم طبیعی کاربردی) ترسیم کردند، ما معتقدیم که این می تواند به عنوان الگویی برای آنچه باید در این زمینه اتفاق بیفتد در نظر گرفت. آموزش و پرورش در بسیاری از کشورها، آموزش صرفاً حوزه ایدئولوژیک است، حتی اگر می دانیم که نحوه یادگیری کودکان مسئله گرایش سیاسی چپ یا راست نیست.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید