تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Turkish Online Journal Of Distance Education


ترکیه
کشور
1302-6488
ISSN
1302-6488
e-ISSN
2004 تا کنون
مدت فعالیت
Anadolu University
ناشر
tojde.anadolu.edu.tr
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله آنلاین آموزش از راه دور ترکی (TOJDE) یک مجله الکترونیکی فصلی است که توسط همتایان بررسی می شود. در گستره بین المللی، این مجله الکترونیکی علمی مقالات داوری را با تمرکز بر مسائل و چالش های ارائه خدمات تئوری، تحقیق و اطلاعات به فراگیران جهانی در هر نوع آموزش از راه دور یا برنامه های کاربردی یادگیری باز منتشر می کند. TOJDE به ویژه برای پاسخگویی به نیازهای آموزش مداوم شاغلین و مربیان از طریق ایجاد یک انجمن برای بحث در مورد استراتژی‌ها، سیاست‌ها و شیوه‌های یادگیری گسترده، و گرایش‌ها در فناوری اطلاعات تلاش خواهد کرد زیرا بر ارائه خدمات پشتیبانی دانشجویی برای دانش‌آموزان و دانشکده‌ها تأثیر می‌گذارد. مقالات ممکن است تحلیل های نظری، فلسفی و/یا کمی در مورد مسائل آموزش از راه دور/آموزش آزاد و آموزش باشند و ممکن است به شکل مطالعات موردی، مطالعات پژوهشی یا گزارش های منافع عمومی باشند. موضوعات نمونه شامل نقش یا تاریخچه آموزش از راه دور، استانداردهای چنین خدماتی، سازماندهی یا برنامه ریزی خدمات جدید، برای فراگیران از راه دور و غیره است.

نقد کتاب، گزارش کنفرانس، بررسی ادبیات، اخبار، یادداشت های سردبیران، اطلاعیه کنفرانس ها و نشریات و نامه به سردبیر نیز پذیرفته می شود.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید