تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Voprosy Obrazovaniya-educational Studies Moscow


روسیه
کشور
1814-9545
ISSN
1814-9545
e-ISSN
2012 تا کنون
مدت فعالیت
National Research University Higher School of Economics
ناشر
vo.hse.ru
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Voprosy obrazovaniya / Educational Studies Moscow یک مجله دانشگاهی است که در سال 2004 تأسیس شد و توسط دانشکده عالی اقتصاد دانشگاه تحقیقات ملی (HSE) منتشر می شود.

رسالت مجله فراهم کردن رسانه ای برای بحث حرفه ای در مورد طیف وسیعی از مسائل آموزشی است. این ژورنال پژوهش های اصلی و مقالات ادراکی از کارشناسان روسی و خارجی در زمینه آموزش، توسعه و سیاست را منتشر می کند. Voprosy obrazovaniya / مطالعات آموزشی مسکو برای رویکردی چند رشته‌ای رشد می‌کند که شامل آموزش سنتی و همچنین جامعه‌شناسی، اقتصاد و فلسفه آموزش می‌شود.

از نظر مفهومی، مجله از چندین بخش تشکیل شده است:

مواد نظری و تحقیقات تجربی با هدف توسعه رویکردهای جدید برای درک عملکرد و توسعه آموزش در جامعه مدرن.
مقالاتی درباره پروژه‌های جاری، تحولات عملی و بحث‌های سیاستی در زمینه آموزش، که برای متخصصان و عموم مردم نوشته شده است.
داده های آماری و مطالعات موردی منتشر شده به عنوان "اطلاعات برای بازتاب" با حداقل متن همراه.
اطلاعات و تجزیه و تحلیل آخرین پروژه های آموزشی.
بررسی مقالات چاپ شده در مجلات بین المللی.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید