نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Zbornik Instituta Za Pedagoska Istrazivanja
صربستان | کشور |
0579-6431 | ISSN |
1820-9270 | e-ISSN |
2007 تا کنون | مدت فعالیت |
Institute for Educational Research | ناشر |
en.ipisr.org.rs | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله مؤسسه تحقیقات آموزشی، نظری، مروری و اصلی را منتشر می کند
مقالات پژوهشی آموزشی که قبلاً در جای دیگری منتشر نشده بود. معیارهای مهم در
فرآیند انتخاب کیفیت استدلال، وضوح در ارائه و اهمیت آموزشی است.
هدف این است که دسترسی به پژوهش را برای خوانندگان وسیعی از جمله محققان و متخصصان فراهم کند
و دانشجویان آموزش و پرورش و رشته های مرتبط (روانشناسی، جامعه شناسی، دانشکده تدریس و غیره).
علاوه بر این، این مجله نقد کتاب و بررسی کنفرانس های علمی را نیز منتشر می کند
مرتبط در زمینه آموزش از نویسندگان کشورهای مختلف دعوت میشود تا آثار خود را ارسال کنند
مشارکت ها